زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 135

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- به جای خالی درخت های بریده شده که نگاه میکنم، یاد داستان "باغ آلبالو" می افتم. 

می پرسم چرا درختان باغ را بریده اند؟ می گوید گویا آن بخش از باغ به بخش خصوصی واگذار شده چون نظام پزشکی بودجه کافی ندارد. قرار است این بخش خصوصی، قسمتی را به نفع خود مجتمع تجاری بسازد و یک بخش بستری نیز برای بیمارستان بنا کند. سازمانی که ادعا می کند بودجه کافی برای پرداخت اضافه کاری پرستاران ندارد، چگونه می تواند بخش جدیدی برای بیمارستان بنا کند؟


- هر بهاری را خزانی است واجب و هر خزانی را بهاری است واجب.


در مسیر CinnoVex


- نتیجه بیداری کودک درون و خستگی و عکاسی.


تصویرسازی با مسکن های طبیعی روز تزریق



- مانند سالهای گذشته، به دلیل تعطیلی بیمارستان در هفته اول نوروز، هفته گذشته تزریقم را انجام ندادم و درنتیجه پستی هم ننوشتم. همین موضوع مایه نگرانی برخی از دوستان شد که مرا با مهربانی خود شرمنده کردند، امید که دوستان گرامی این عدم اطلاع رسانی را بر من ببخشند.


تا سینووکس صد و سی و ششم، ایام به کام

نظرات (۱۰)

۰۷ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۲۳ آسمانِ صورتی
خداروشکر
انشالله همیشه سلامت باشین
پاسخ:
سپاس :)
ممنونم، ان شالله شما هم همیشه سلامت باشید :)
مشکلی پیش نمیاد اونوقت؟ 
پاسخ:
بدون ریسک نیست اما با بیماری تو شرایط من, فقط یک هفته تو یه سال مشکلی پیش نمیاره.
اعتراف کنم؟ من برنامه نود که شروع میشه نا خودآگاه یاد وبلاگ شما میفتم. چون هر دو روز دوشنبه پخش میشه. هفته قبل که نود نبود راستش حواسم نبود که نیستید. ولی امروز وقتی نود شروع شد یادتون افتادم. 
خوشحالم که سالم و سلامتید. 

راستی سلام به نویسنده گرامی.
ایام بر وفق مراد. :)

پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
چه جالب,پس باید از آقای فردوسی پور ممنون باشم :)
ممنون از لطفتون, سلامت باشید :)

من دیگه دیروز طاقتم تموم شد گفتم بذار یه کامنت دیگه بدم...

😊 چه با نمک شده اون یکی جته؟

پاسخ:
عذر میخوام نگرانتون کردم, ممنون از محبتتون :)
جت؟ اینم نظر جالبه :)
 ان شاالله روزی برسته که اصلا نیازی به تزریق نداشته باشید وخوب خوب خوب وسرحال باشید واین بیماری رو
شکست بدید . 
پاسخ:
ان شالله با دعای شما دوستان مهربان این اتفاق میوفته :)
ممنون سلامت باشید :)
خدا رو شکر که سلامت هستید 
پاسخ:
متشکرم, سلامت باشید :)
سلام عیدتون مبارک... ما نیز قدری نگران شده بودیم . همین اول سال یه خبر خوش بدم
✅ ساعاتی قبل سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) داروی اکرلی زومب ( ocrelizumab ) را هم برای ام اس عود کننده و هم نوع پیشرونده مورد تایید قرار داد. این داروی قوی و موثر هر شش ماه یکبار تزریق می گردد و تنها دارویی است که در هردونوع ام اس موثر بوده و اولین دارویی است که برای ام اس پیشرونده مورد تایید قرار می گیرد . این دارو تا دو هفته دیگر وارد بازار دارویی امریکا با نام تجاری Ocrevus می گردد. ورود این دارو در بازار تغییرات عمده ای در درمان ام اس و افق جدیدی برای درمان ام اس پیشرونده می باشد. با توجه به خبرهای بسیار خوب در ابتدای سال ۹۶ امیدوارم این سال سال بسیار خوبی برای بیماران مبتلا به ام اس باشد.
(به نقل از کانال دکتر عظیمی)
پاسخ:
سلام سال نو شما هم مبارک :)
عذر میخوام نگرانتون کردم.
خوش خبر باشید, ان شالله زودتر وارد بازار بشه :)
سال نوت مبارک دختر گل ♡♡♡
ایشالا امسال واست پر از شادی و حال خوب باشه :*
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک گندم بانوی مهربان :)
ان شالله شما هم سالی سرشار از سلامتی و شادابی داشته باشید :)
سلام
باز هم عید مبارک
سلامتید؟
از خدا سلامتی کامل و موفقیت در کارها را برای شما آرزو می کنم
پاسخ:
سلام
ممنون سال نو شمام مبارک.
خداروشکر خوب و سلامت :)
ممنونم، همچنین برای شما

سلام  ارادتمند

سال جدید را بهتون تبریک میگم امیدوارم سالی سرشار از خیر و برکت داشته باشید و تَنِتُون بدون درد باشه.روزهاتون پر از یاد خدا.شاد باشید و مستدام

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم، سال نو شما هم مبارک، با تشکر از محبت شما، ان شالله شما هم سلامت و شاد باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">