زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 50

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

اولین پست معمولا پست معرفی است پس من هم یک معرفی مختصر از خودم مینویسم.

دقیقا یک سال پیش، یعنی پنجم مرداد ماه 93 بیماری ام اس من تشخیص داده شد.

خوشبختانه من از نظر جسمی و روحی هیچ مشکلی ندارم، آنقدر حالم خوب است که هیچکس از بیماریم خبر ندارد و از افراد به ظاهر سالم، بسیار شادتر و فعالترم.

تصمیم دارم در این وبلاگ از تجربیات خودم بنویسم و این بیماری را به شکلی درست به همه بشناسانم، آنگونه که هست، نه آنگونه که افراد به اشتباه تصور میکنند.

امروزه بیماری ام اس یک بیماری کنترل شده است و در صورتی که به موقع تشخیص داده شود و داروی مناسبی تجویز شود، رشد بیماری متوقف می شود و لازمه آن توجه به سلامتی است، که امیدوارم همه انسان ها قدر نعمت بزرگ سلامتی را بدانند.

داروی من ضعیف ترین و متداول ترین داروی ام اس است، یعنی سینووکس. هفته ای یکبار تزریق میکنم. با هر تزریق یک پست در این وبلاگ مینویسم که امیداورم مفید باشد.


تا سینووکس پنجاه و یکم، ایام به کام

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
ام اسی خوشبخت

نظرات (۸)


سلااام 
بهترین نرم افزار برای افزایش بازید وبلاگ شما ...
تنها کافیه از این نرم افزار فوق العاده استفاده کنید و متحیر شوید ک چگونه بازدید وب شما بالا رفته و در صفحات اول گوگل ب چشم میخوره !!
فقط کافیه ادرس وبلاگ خود را بنویسید و دکمه استارت را بزنید و سپس بوووومب :D
فقط خاهشا اگه جواب گرفین به دوستاتونم معرفی کنید :x

لینک دانلود برنامه : http://s3.picofile.com/file/8201994992/bazdid_web.exe.html


نکته1 : اگر آنتی ویروس شما ارور داد و برنامرو پاک کرد یا دکمه استارت کار نکرد انتی ویروس خود را غیر فعال و سپس دوباره برنامه را دانلود و اجرا کنید و از بازدید وبتون لذت بببرید :x :x :x 
دلیل گیر دادن احتمالیه انتی ویروس هم اینه ک این نرم افزار ب دلیل نیاز به دیتابیس موتور های جستجو برای اوردن در صفحات نخست و  اجازه ندادن این موتور های جستجو و اختلال در عمل کردشون ویروس شناخته میشه ک مشکل خاصی نیست و طبیعیه :x :x :x

نکته2 : این نرم افزار توسط شرکت آرشا نوشته شده و این نسخه ک لینک دانلودشو در اختیار شما قرار دادیم نسخه اصلی نیست و تعداد بازدید محدود به شما میدهد ک ب نوبه خودش خیلی زیاااده... 
برای خرید نسخه اصلی و دریافت بازدید بی نهایت به سایت شرکت مراجعه کنید ...



موفق و سربلند باشید :x :x :x 

افرین خوبه که تجربه هات ومیذاری
پاسخ:
ممنون یاسی جان، وظیفه است;)
سلام عزیزم...
شروع مجددت رو تبریک میگم...
ما ام اس رو شکست میدیم. ..حتما...
دوستتون دارم.
پاسخ:
سلام همراز عزیزم
ممنون دوست گلم
حتما شکست میدیم، ما میتونیم:)
ممنون که اومدی:)
سلام 
ممنون از حضورتون...ان شاءالله پیروز این نبرد شما هستید.
بعد این که خیلی موفق باشید!
التماس دعا 
یا علی
پاسخ:
سلام
بنده هم از حضور شما ممنونم، ممنون، ان شالله
بازهم خیلی ممنون
محتاجیم به دعای شما عزیزان
علی یار و یاورتان
سلام
ان شاءالله به زودی زود بحق این شب های عزیز، شما و همه بیماران بهبودیتونو بدست بیارید و دیگر گرفتار دکتر و بیمارستان نباشید
پاسخ:
سلام
خیلی متشکرم، من هم آرزوی سلامتی برای شما دارم دوست عزیز
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۴:۳۶ ابوالفضل ...
فکر کنم باید یه وقت خالی که گیر آوردم. از اول تا آخر این وبلاگ رو بخونم.
این خیلی خوبه که هم با این بیماری کنار اومدید و هم اینکه تجربیاتتون رو هم در اختیار دیگران می ذارید. چون باید قبول کنید که خیلیا مثل شما نیستن...

آرزوی سربلندی برای شما دارم
پاسخ:
ممنون دوست عزیز :)
خوشحالم که مطالب وبلاگ رو مفید میبینید :)
۱۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۳۸ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
سلام
میشه بپرسم چطور متوجه این بیماری شدید؟ 
پاسخ:
سلام
بله حتما. بیماری من با گزگز دست چپ و بی حسی لحظه ای نیمی از صورت و زبانم شروع شد.
۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
خیلی ممنونم از پاسختون :)
یعنی تو حرف زدنتون مشکل پیش اومده بود؟
پاسخ:
خواهش میکنم :)
خیر به اون حد نرسیده بود. در حد یکی دو ثانیه بی حس میشد اما بقیه متوجه نمیشدن. خوشبختانه من خیلی زود متوجه بیماری شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">