زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

فهرست موضوعی مطالب این وبلاگ

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ب.ظ

- واقعیت هایی درباره ام اس که باید همه بدانند: اینجا و اینجا

- MRI با/بدون ترزیق ماده حاجب در تشخیص ام اس: اینجا و اینجا

- نکاتی درباره محل تزریق آمپول CinnoVex و ترمیم آن: اینجا و اینجا

- عوارض پس از تزریق CinnoVex: اینجا

- بیمه تامین اجتماعی و ام اس: اینجا

- بیمه تکمیلی و ام اس: اینجا

- گرما و ام اس: اینجا

- تجربیات من در مسیر ام اس: اینجا

- عید نوروز و ام اس: اینجا

- روزه داری در بیماران ام اس: اینجا

- مُسکن های طبیعی: اینجا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۴
ام اسی خوشبخت

نظرات (۴)

۰۲ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۲ صبورا کرمی🦄
سلام بهار جان
خوبی؟
خیلی وقته دیگه نمی نویسی دلم برای آرامش وبلاگت تنگ شده 
چه خبرا؟ اوضاع خوبه؟ خودت چطوری؟ حال احوال دل مهربونت چجوره؟
پاسخ:
سلام دوست عزیزم :)
خداروشکر خوبم شما خوب هستید؟
بله, مطلب جدیدی برای نوشتن درباره ام اس نبود.
خبر سلامتی, خداروشکر همه چیز امن و امان, ممنون از احوالپرسیتون :)

با ما همراه باشید تا در زمینه آموزش سئو ، آموزش کاربردی سئو به صورت تخصصی و از 0 تا 100 یاری رسان شما باشیم.سه سوت وب کاملترین مطالب آموزش سئو در کرج همراه با استانداردهای روز دنیا را به شما عزیزان ارائه می کند.

 

https://3sotweb.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

 

شماره ثبت سفارش : 09226172624   - 02634621359        09909255691

 

مرسی خیلی استفاده کردم

پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز

جهت سفارش طراحی سایت و سئو

 

https://batoteam.ir

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">