زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 199

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- تا کنون فکر کرده اید، اگر با اندیشیدن به اهداف، آن اهداف محقق می شدند، چه اتفاقی رخ میداد؟ یا اگر نتیجه تصمیمات از پیش مشخص بود، چه میشد؟ آیا انسان باز هم انگیزه ای برای تلاش داشت؟ آیا زندگی بازهم هیجان و لذتی داشت؟



- تمام صداها توی سرم میپیچد، احساس گزگز در پای چپم دارم. با خودم تکرار میکنم، آرام باش، لطفا آرام باش، لطفا آرام باش.

در حال مسواک زدن وارد بحث منطقی با خودم میشوم. حضور تو در این مکان و زمان، علتی دارد و قطعا علت آن رشد و تعالی است، پس صبور باش. 

به یاد داشته باش، با مقایسه آدم ها راه به جایی نخواهی برد چون انسان موجود قابل مقایسه ای نیست، هیچ انسانی نسخه مشابه ندارد.

قبل از رفتن به رختخواب، آرام شده ام.


- جشن طبیعت.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس دویستم، ایام به کام

نظرات (۱۵)

۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۸ chefft.blog.ir 💞💕
فکر کردن هم بی تاثیر نیست. انسان خیلی موجود قدرتمندیه، چون آفریده ی خداست و از روح خدا در انسان دمیده شده.
دلتون شاد
تنتون سالم
پاسخ:
بله ذهن بسیار قدرتمنده، در واقع دنیا تو ذهن ما شکل میگیره.
ممنون شادکام و سلامت باشید :)
سلام :)
چه طبیعت زیبایی !!!

آرامشتون پایدار ...
پاسخ:
سلام :)
بله طبیعت زیباست.
ممنون سلامت باشید :)
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۰ محسن رحمانی
:)

چه عکس قشنگی .
پاسخ:
ممنون از نگاه زیباتون :)
 درودبر شما..مقایسه کار شیطونه....با این کار آدم خودشو بیشتر عذاب میده 
پاسخ:
بله درسته. البته تو این پست منظورم مقایسه خودم با دیگران نیست، مقایسه یه نفر دیگه با دیگران بود.
عشق است عطر یاس 
خوب باش 
شاد باش دوست دوست داشتنی ندیده 
پاسخ:
بله واقعا بوی خوبی داره.
ممنون از لطف و محبتتون، شادکام و سلامت باشی برگ سبز عزیز :)
سلام وشبتون بخیر
این گل بسیار زیباست اما بخاطر حساسیت فصلی ک دارم از حیاط خونمون کندیمش
پاسخ:
سلام، وقتتون بخیر
بله زیباست، چه حیف
بله منم کلا مقایسه مدنظرم بود
پاسخ:
درسته
چه مکالمه ی قشنگی

کتاب ملت عشق را خوندید؟

پاسخ:
نه متاسفانه اما دوست دارم بخونم، ممنون از پیشنهادتون :)
سلام دوست عزیز
امروز داشتم راجع ب MRI تزریقی ک برای یکی از اقوام تجویز شده و قراره من همراهیشون کنم تو نت سرچ میکردم ک کاملا اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم 
و عنوان وبلاگ برام خیلی جالب اومد و توجهم ب خودش جلب کرد
بالاخص ک یکی از دوستانم این بیماری رو داره.
آنقدر غرق نوشته ها شدم ک اصن از خاطرم رفت برای چی داشتم تو نت سرچ میکردم 
متن هاتون فوق العاده دلچسب و دل نشین 
و ب عنوان کسی ک با این بیماری دست و پنجه نرم میکنه و انقد دیدگاه زیبایی نسبت ب زندگی داره واقعا قابل تحسینه 
دیدگاه من ب شخصه خیلی نسبت ب این مسیله تغییر پیدا کرد 
ب طوری ک ب صفحه آغاز این وبلاگ برگشتم 
و ی آن ب خودم آومدم دیدم ساعت هاست دارم مطالب میخونم و ب مرداد 95 رسیدم 
انشالله در اولین فرصت مابقی مطالب رو هم خواهم خوند 
از صمیم قلب براتون آرزوی سلامتی میکنم 
و نمی دونم چرا ایمان دارم ک با روحیه ای ک دارید 
با دیدگاه زیباتون 
بی شک بهترین ها براتون رقم خواهد خورد
پرحرفی من رو ببخشید 
مطالبت منو واقعا ب وجد آوردن 
یا حق
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خوشحالم که مطالب رو مفید دیدید، و ممنون از لطف شما :)
خواهش میکنم، ممنون از همراهیتون :)
در پناه حق سلامت باشید
دقیقا همینطوره 
سختی ها 
شکست ها
ناکامی ها 
در کنار خوشی ها و پیشرفت ها و رسیدن به اهداف 
به زندگی معنی میدن....
آرامشت پایدار دختر قوی و خوش قلب 
پاسخ:
ممنون، همینطور برای شما :)
بالاخره تمام مطالب رو خوندم 
برا شخص من ی جاذبه عجیبی دارن
مشتاقانه منتظر دوشنبه هفته آتی هستم
و البته دوشنبه هایی ک نیاز به تزریق ها به کل پایان یافته باشه اما این وبلاگ و نوشته ها همچنان پابرجا باشه 
با توجه به سبک نوشته هاتون و تصاویری ک گذاشتین 
نتونستم متوجه بشم ک چ جنسیتی دارین؟
و حتی تو چه رنج سنی هستین؟
ولیکن هرچه ک باشه سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند ....

پاسخ:
متاسفم که بعد از این نخواهم نوشت اما اگر سوالی بود در خدمتتون هستم
من خانم هستم و حدودا 30 ساله.
ممنون از لطف شما :)
این روزها خیلی خودم رو با دیگران مقایسه می کنم و نمی تونم جلوش رو بگیرم:(
پاسخ:
میتونید، تلاش کنید :)
سلام 
به نظرم اصلا کار جالبی نیست آدم خودشو با دیگری مقایسه کنه چون متاسفانه همه نگاه ها سطحی هست 

پاسخ:
سلام
بله اصلا کار درستی نیست؛ باید تلاش کنیم که درگیرش نشیم. البته منظور من تو این پست، مقایسه خودم نبود.
۰۳ تیر ۹۷ ، ۰۱:۳۸ امیرحا فظ
تو برای من معنی  امید هستی.
سربلند باش و سرافراز. 
با حضور تو و پست هایی که می گذاری، قطعا زندگی برای من زیباتر شده.
هر بار که میام اینجا با یه حس خوب خارج میشم.


پاسخ:
ممنون از لطف شما، خوشحالم اثر مثبتی داشتم :)
ممنون از همراهی شما، منم دلگرم بودم به حضور شما خوانندگان عزیز :)
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۵ اجاره آپارتمان مبله در تهران
دقیقا ... هیچ کس شبیه کس دیگر نیست و قرار هم نیست باشه ...
مقایسه آدما به همدیگه کار اشتباهیه ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
بله درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">