زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 195

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


هیچ نشانه ای از تجمل گرایی در خانه نیست اما سادگی، صمیمیت و مهربانی در آن جریان دارد. شاید بهتر باشد بجای خانه بگویم دانشگاه، چون هر لحظه حضور در آنجا، درسی بزرگ است. دوست داری ساعت ها بنشینی و فقط تماشا کنی و بشنوی و یاد بگیری اما صد حیف که زمان محدود است و حضور تو ... (بدلیل حساسیت صاحبخانه به کلمه مورد نظر، حذف گردید!) . 

بدون توقع محبت می کنند، بدون تعارف هر آنچه دارند در اختیارت می گذارند، بدون ریا سخن می گویند. افکاری بلند، عمیق و توسعه دهنده دارند. 

توصیف این همه خوبی، کار سختی است که قلم ضعیف بنده از عهده آن بر نمی آید.


کاش همه بجای چیدن وسایل زیبا، افکار و اعمال زیبا در خانه هایمان بچینیم.


تا سینووکس صد و نود و ششم، ایام به کام

نظرات (۷)

سلام  به نویسنده گرامی. خوشا به حال شما و دوستی که دارید. :)
ایام به کام.
پاسخ:
سلام به خواننده عزیز
بله افتخار میکنم به این دوستی، امیدوارم بتونم یاد بگیرم ازشون :)
شادکام باشید :)
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۶ علی زیرایی
like
پاسخ:
ممنونم
تجمل مثل آب حوضی میمونه که بعد مدتی میگنده و باید عوضش کنه...
اما
مهربانی و صمیمیت مثل آب چشمه ای میمونه که همیشه جوشش داره و هیچ وقت بوی بد نمیگیره و ماندگاره...

ان شالله همه مثل چشمه با طراوت باشند.
پاسخ:
تشبیه خیلی خوبی بود، واقعا همینطوره.
ان شالله :)
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۵ محسن رحمانی
درسته افکارمون باید زیبا باشه.
پاسخ:
بله همینطوره :)
سلام. دلم میخاد از مطالبتون بگم... ولی فعلا بسنده میکنم به اینکه: فوق العاده س و تاثیرگذار. براتون آرزوی سلامت و موفقیت میکنم... ممنون میشم به این سوالم جواب بدید. اطلاع دارید که چند درصد از مبتلایان به ام اس خانم هستند و چند درصد آقا؟
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما، سلامت باشید.
بر اساس آمارهای اعلام شده، شیوع ام اس میان خانم ها 2 تا 3 برابر بیشتراز آقایان است. آمار دقیق تری پیدا نکردم.
واقعا همینطوره :)
پاسخ:
:)

این تکه بسیار زیبا بود "کاش همه بجای چیدن وسایل زیبا، افکار و اعمال زیبا در خانه هایمان بچینیم."



پاسخ:
ممنون از توجهتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">