زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 129

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


خود را محصور در حصار زمان نبینیم.

بزرگترین نعمت آدمی، گذر زمان است :)


تا سینووکس صد و سی ام، ایام به کام

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
ام اسی خوشبخت

داستان دنیا

نظرات (۱۴)

واقعا؟! ولی معمولاً زمان از دست میره و ما نمیتونیم بابتِ گذرش خوشحال باشیم :)
پاسخ:
سخته جواب سوال یک کلمه ای شما رو دادن.
گاهی روزهایی تو زندگی هست که فقط باید صبور بود و منتظر گذر زمان.
تو اینجور موقعیت ها، هر حرکتی بکنید، هر حرفی بزنید، نتیجه پشیمونیه، در واقع جواب بعضی امتحان های خدا فقط سکوت و صبره :)
منظورم این بود، نباید بخاطر یه موقعیت سخت ناامید بشیم، چون هر موقعیت سختی میگذره.
ما فقط باید تلاش کنیم و بخاطر گذر زمان نه خوشحال باشیم و نه ناراحت، چون هر دو باعث میشه زمان بیشتری از دست بدیم.
داستان دنی‍ـــــا ...
پاسخ:
داستان دنیای گذارا :)
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۲۲ دچــ ــــار
سلام :)
پاسخ:
سلام دوست گرامی :)
گذر زمان رو دوست دارم چون خیلی از حقایق آشکار میشه! این پست شما عجیب به دلم نشست مرسی
پاسخ:
بله اینم نکته جالبیه، خواهش میکنم :)
سلام.
خوبید؟

و بزرگترین عذاب آدمی هم باز همین گذر زمانه!

موفق و موید باشین و ایام به کامتون. :)
پاسخ:
سلام
بله خداروشکر خوبم.
چرا عذاب؟ مگه از این زمان چی میخواید که بهتون نمیده و میگذره؟
ممنون، بهمچنین :)
چون میگذرد غمی نیست! :))
پاسخ:
کاملا موافقم :)
تسلطتون  به زمان رو تحسین میکنم 
همیشه موفق باشید
پاسخ:
ممنون از لطف شما اما منم مثل همه آدمهای قرن 21 گاهی از دست زمان کلافه میشم.
ممنون، شما هم همینطور :)
چون اینقدر سریع میگذره که نمیفهمیم! هرطوری حساب میکنم نزدیک به هشتاد سال وقت کم دارم! 
انگار چه خبرشه اینقدر زود زود میره. 
پاسخ:
البته منظور من این بُعد قضیه نبود، منظورم روزهای سخت زندگی بودن که باید به خودمون یادآوری کنیم زمان چقدر زود میگذره تا ناامید نشیم.
والا عمر نوح هم برای این دنیا کمه :)

سلام و عرض ادب و احترام 

یه وقتهایی هم، انگار کن، عقربه های ساعت،
کفش پاشنه دار پوشیدن، رو مخت رژه میرن!!!...

پاسخ:
سلام و عرض ارادت
دقیقا در همین زمان باید به گذرا بودن زمان فکر کرد، تا کفش های پاشنه بلند به دمپایی ابری تبدیل بشن و سُر بخورن و برن :)
سلام 
کوتاه اما پر محتوا ... 
پاسخ:
سلام
ممنون :)
درسته سپاس.
پاسخ:
خواهش میکنم :)
نعمت بزرگیه
گذر زمان درسته که گذر خوشیها رو بدنبال داره ولی به همین نحو غمها و سختیهارو هم با خودش میبره. 
راستی اگر دوست داشتید به جمع ما در گروه تلگرامی که خانم دکتر سین ایجاد کرده بپیوندید
لینک وبلاگشون در وبلاگ بنده هست.
اونجا میتونید پیام درخواست بگذارید
پاسخ:
کاملا درسته :)
ممنون برای دعوتتون :)
http://entekhab-sepi.blogsky.com/
سلام
لینک وبلاگ خانم دکتر سین تقدیم به شما
پاسخ:
سلام و تشکر فراوان :)
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۳ مهراد فروتن
سلام 
T.me/cine7ma 
تازه افتتاح شده فعلا خیلی فعال نیست 
تشریف بیارید، در خدمتیم 😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">