زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 124

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


تقه ای به در میخورد و باز میشود. خانم جوانی است که برای تزریق آمده, پرستار میگوید چند لحظه بیرون باشید مریض دارم. 

چند لحظه بعد انگار که چیزی به یاد آورده باشد رو به من میکند و می گوید، ببخشید از لفظ مریض استفاده کردم، اینجا زبانمان عادت کرده به این لفظ. میخندم و می گویم خب مریضم, واقعیت را گفتید. لبخند میزد و با اطمینان می گوید نه شما که مریض نیستید، کاملا سالمید.


دقت نظرش ستودنی است, همیشه حواسش به همه بیماران هست که غصه بیماری را نخورند.


تا سینووکس صد و بیست و پنجم، ایام به کام

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
ام اسی خوشبخت

نظرات (۱۹)

آفرین به این دکتر :)
پاسخ:
بله،  البته پرستارم بودن :)
دکترا اعتقاد قلبی دارن ما بیماریم :)
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۵ فیلو سوفیا
چه آدم خوبی:)
پاسخ:
و بسیار خوش قلب  :)
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۵ روح سُفالی
سلام بر شما
قابل تحسینه
پاسخ:
سلام و درود برشما
بله همینطوره :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۲۱ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی :))
واقعا دم این پرستار گرم.
خیلی خوب بود.
خدا این پرستارا رو زیاد کنه.
.
ایام به کام شما هم :))

پاسخ:
سلام و عرض ادب :)
بله بسیار مهربان و دقیق :)
الهی امین.
ممنون شاد باشید :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۴:۵۴ کوثر متقی
چقدر این پرسنار خوب هستن خدا نسل این تیپ افراد رو زیااااد کنه :)
پاسخ:
الهی امین :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۶:۵۸ خانم اشک

دمش گرم

همکارم رو میگم

:)

پاسخ:
شما هم پرستارید؟
خداقوت :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۷ ببر بنگال
:)
پاسخ:
شاد باشید :)
دل آدم به همین محبتای کوچولو گرم میشه :)
پاسخ:
بله گندم بانوی مهربان :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۶ اسپریچو ツ
خیلی سخته ادم اینجور حواسش به حرف زدنش باشه(:
پاسخ:
بله خصوصا با مشغله ای که ایشون دارن :)
خدا زیاد کنه این نوع دکتر ها رو نه یعنی این نوع ادم ها رو:)
پاسخ:
الهی امین, البته ایشون پرستارم هستن :)

چقدر دقیق

عموما پرستارا اونقد تو سختی و شلوغی کارشون حل میشن که دیگه واقعا یادشون میره مواظب برخورداشون باشن

ولی این پرستار...

پاسخ:
بله بسیار دقیق هستن.
خوشبختانه تو هر شغلی ادمهای دقیق هستن.

خدا خیرش بده

نسل این آدما رو هم زیاد کنه :)

 

پاسخ:
الهی امین :)
سلام امیدوارم همیشه سلامت باشید و بیاین پست بذارین. راجع به پست این هفته بگم معنی " مریض" هم یجورایی مثل ام اس هستش!! وقتی میگی مریض همه یه آدمه بی حال که داره درد میکشه رو میارن توی ذهن مبارکشون! درحالیکه مریض یا بیمار به کسی میگن که از خدمات بیمارستان یا کلینیک یا درمانگاه داره استفاده میکنه! مثلا خوده ما برا یه فشار خون ساده گرفتن یا تست قند خون میگیم مریض آماده شه! نمیدونم چرا اینجور شده که ما بعضی کلمات رو تصور اشتباهی ازش تو ذهنمون داریم!
-- یه چیزم بگم اونم اینه که دارم به سالگرد ام اس م نزدیک میشم! روزایی که حرفای شما مثل آب روی آتش بود و بعده یکسال همچنان من نمیدونم با چه زبونی از شما تشکر کنم. توی این یکسال فهمیدم ام اس برام نه تنها بیماری نبوده بلکه یه نعمت بوده که خدا بهم داده ( بیچاره خدا که چقققد غر زدم که چرا مریضم کرد) حالا میفهمم اگه اون حمله اتفاق نمی افتاد زندگیم به بیراهه کشیده میشد. از همه مهم تر با شخص شما آشنا شدم که با حرفاتون یه تصویر درست از بیماریم برام رسم کردین. خدا رو بابت همه چیز شکر میکنم... دو هفته جلو خودمو گرفتم که نظرام طولانی نشه ولی نمیشه آقا نمیشه... انقد که این وبلاگ جو صمیمی داره آدم دلش نمیاد مرورگر رو ببنده
پاسخ:
سلام
ممنونم, ان شالله شما هم سلامت باشید :)
بله موافقم, بعضی کلمات بار منفی دارن که دلیلش استفا ه نادرست از کلمه است.
ان شالله امسال به بهبودی کامل میرسید :)
شما به بنده لطف دارید, خیلی خوشحالم که حالا دید مثبتی به بیماری دارید و همین دید مثبت میتونه به تسریع بهبودی کمک کنه.
خداروشکر میکنم که مطالبم تاثیر مثبتی داشته :)
شما راحت باشید, من از حضور تمام دوستان خوشحال میشم چون نشانه مفید بودن مطالبمه, ممنون از لطف همیشگیتون به بنده :)
یه پرستار واقعی :)
پاسخ:
کاملا درسته :)
از آدمهایی که حواسشون به همه چی هست خوشم میاد
پاسخ:
حس ارامش میدن به اطرافیان :)
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۵ بانوچـ ـه
چه پرستار خوبی...
:)
پاسخ:
بله خداروشکر خوب هستن:)
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۳ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب:)
.
بارک الله به این پرستار-وهمه ی پرستارهای- مهربون ونکته سنج^ـ^
.
چه قدرخوبه،که همه ی ما-درهرشغل ولباس وموقعیتی که هستیم-
حواسمون باشه،
به دل،
عاطفه،
وشخصیت ِتک تک انسان هایی که باهاشون سروکارداریم ..
.
درپناه خدای مهربون باشید^ـ^
پاسخ:
با سلام و عرض تشکر :)
بله کاش همه حواسمون باشه :)
ممنونم سلامت باشید :)
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۵ فراکنده **
اهوم اون آدم مدام از این عبارات استفاده میکنه اما برای هر نفر فقط یکبار شنیده ودریافت میشه.
پاسخ:
فقط یکبار؟ گمان میکنم همیشه در حال گفتگو باشه، ما باید گوش شنوا داشته باشیم :)
۲۵ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۴ ع.پ (رهگذر)
سلام و درود 

احوال شما چگونه است ؟
مشتاق خواندنتان هستم
البته الان درگیر امتحانات دانشگاه و درس و البته کار هستم
سر فرصت بعدا خدمت میرسم 
پاسخ:
سلام و عرض ادب
خداروشکر خوبم
ممنون از لطف شما، ان شالله امتحانات رو با موفقیت پشت سر بزارید :)
خواهش میکنم، خدمت از ماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">