زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 123

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- کنار اولین عشق زندگی ام می نشینم به تماشای تلویزیون. سریال طنزی در حال پخش است، میوه پوست میگیرم، با هم میخوریم و میخندیم.

فکر میکنم چه هدیه ای بزرگتر از آسودگی خیال می توانم تقدیم اش کنم. شاید همین که هنگام خواب دلواپسی بیماری فرزند، تمام نگرانی های ریز و درشت اش را پس نمی زند و همین خواب دو سه ساعته را از چشمان همیشه نگران اش نمی رباید، بزرگترین هدیه ای باشد که می توانم در این روزهای سخت زندگی، پیشکش وجود نازنین اش کنم.

میدانم هر روز نگران قلب خانم جان و ناخوشی آقاجان و بیکاری فلانی و دعوای بهمانی و ... است اما خوب میشناسم اش، میدانم نام بیماری من می تواند غم عالم را به قلب نازنین اش سرازیر کند و من هر چه بیشتر از حال خوبم و روش های درمانی جدید ام اس برایش بگویم، او کمتر باورم می کند.

* شاید همین که بنشینم کنارش و با هم از ته دل بخندیم، بزرگترین هدیه باشد.


- هوای دم صبح بوی اسفند ماه میداد ...


در مسیر CinnoVex


* چالش یک روز با مادر جان


تا سینووکس صد و بیست و چهارم، ایام به کام

نظرات (۱۷)

واقعا کارتون ستودنیه :) من قبول دارم این نگفتنتون رو و شاید منم بودم نمی‌گفتم :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون، ان شالله همیشه سلامت باشید و دل پدر و مادرتون شاد باشه :)
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۵ فیلو سوفیا
خیلی کارت برام عجیب و بزرگ و با ارزشه...امیدوارم همیشه سلامت باشی و اگه خبری هم هست خبر سلامتیه کاملت باشه که به خانواده ت میدی:)
پاسخ:
ممنون از لطفتون؛ ان شالله سلامتی همه بیمارها و شادی دل همه پدر و مادرها :)
واقعا قابل تحسین هستین با چنین مدیریت و چنین آرامش و استواری
پاسخ:
ممنون نظر لطف شماست و کمک خداوند :)
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۳ جولـ ـیک
مرسی که نوشتین:)
پاسخ:
خواهش میکنم، من ممنونم برای چالش شما :)
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۲ آقاگل ‌‌‌‌
سلام به شما هم :)
خوبید؟
ان شالله سایه شون بالای سرتون باشه. 
و بگید و بخندید. :)
.
همانا در عکاسی لذتی است که در هیچی نیست :))
پاسخ:
علیک سلام :)
خداروشکر خیلی خوبم
ممنون, ان شالله همه پدر و مادرها سلامت و شاد باشن :)
کاملا موافقم :)
سلام
ان شاالله بیماریتون روند بهبودیش رو بهتر از قبل طی کنه :)
من نگاهم به بیماری شما نگاه مثبتیه چون کسی رو میشناسم که با وجود ام اس ازدواج کرد و  بچه دار هم شده پس باز هم به امیدواریتون ادامه بدین...
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز, ان شالله سلامتی همه بیماران :)
خداروشکر نگاه مثبتی دارید, ان شالله همه جامعه دیدگاه درستی به ام اس پیدا کنن. بله در اکثر موارد این بیماری روند طبیعی زندگی رو مختل نمیکنه.
کاش من هم مثل شما میتونستم قایم بکنم این بیماری رو از پدر و مادرم. خیلی ناراحتن خیلی 
پاسخ:
ان شالله خبر خوش بهبودی کاملتونو بهشون بدید و خوشحالشون کنید :)
براى و بهبودى و سلامتیتون دعامیکنم ..نگرانى یکى از بارز ترین خصلتهاى مادرجان هاست.خداحفظشون کنه
پاسخ:
ممنون دوست عزیز سلامت باشید :)
کاملا درسته, ممنون, خدا همه مادرها رو حفظ کنه :)
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۹ ببر بنگال
روحیه ی خوب ومقاومت ونداشتن استرس بزرگترین دارو برای هر بیماری هست .
ان شاالله که همیشه شادو پر انرژی باشید . 
پاسخ:
بله درسته.
ممنون دوست عزیز سلامت و شادکام باشید :)
کاش حالا که نمیدونن براشون از راه‌های درمان جدید بگی و اطلاعات مورد نیازو در اختیارشون بذاری...
تا غول ام‌اس رو براشون بکشی... که اگه یه دفعه متوجه شدن نگران نشن...
+ تو وااااقعا قوی و خوبی :*
پاسخ:
سعی منم همینه اما به هر حال هر چقدر هم اطلاعات داشته باشن برای بیماری که هنوز درمان قطعی نداره غصه میخورن.
ممنون گندم بانوی عزیز, نظر لطف شماست :)

من عاشق همین صبر و بردباری ات هستم :)

چقد خوبی تو اصن :*

پاسخ:
شما خیلی به بنده لطف دارید :)
چقدر شما مهربان هستید :)
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
ژوووووووون برف :)
پاسخ:
بله برف زیبا :)
چه کار خوبی:)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز :)
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۰ بانوچـ ـه
سلامتی کامل ان شاءالله...
خیلی دعات میکنم...
:*
پاسخ:
ممنون سلامت باشید:)
شما خیلی به ینده لطف دارید دوست مهربانم :)
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۰ گاوی مش حسن
سلام و روز بخیر
امیدوارم همیشه سایه مادرجان بالا سَرِِِِدُون باشه و تنتون سالم و بدون درد باشه.منحیثالمجموع عکسا میچرخوندید که یه بار چیز نشه اَقَلِکندِش ، شاید یکی خواس گل را به زلف کودکی بیاویزه که بلکه منحیثالمجموع او را بخندانه :))
پاسخ:
سلام و شب بخیر
ممنون، ان شالله همه مادرها سلامت باشن :)
ممنون از لطفتون، سلامت باشید :)
عذر میخوام، ان شالله عکس بعدی :)
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۰۷ محبوبه !!
سلامتی خودتون و مادرتون برقرار
سایه شون مستدام
پاسخ:
ممنون، سلامت باشید دوست عزیز :)
hagh dare bedune
پاسخ:
شما شرایط رو نمیدونید, چطور انقدر قطعی صحبت میکنید؟ میتونم دلیلتونو بدونم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">