زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 122

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


* خیرش را متوقع و از شرش در امانند.


به یاد ندارم خطبه همام را چند بار خوانده ام اما هر بار فهمیده ام چقدر نمیفهمم متقی کیست.

صفات غریبی نیست اما انگار من در غربت دنیا گم شده ام که کلام مولا را دور میبینم.


* هرگاه یکی از آنان را تمجید کند از آن تمجید بیم نموده و گوید: من از دیگران به خود آگاه ترم، و پروردگارم از خودم به من داناتر است.


بارها سعی کرده ام قطره ای از اقیانوس فهم همام را بچشم اما انگار بسیار فاصله است بین من و این اقیانوس. 

تشنه و ناکام به کلمات خطبه نگاه میکنم و دریغ از فهمی هر چند اندک به اندازه ظرف کوچک وجودم.

اگر با خودم روراست باشم برخی از عباراتش را که به خود نزدیک میبینم خشنود میشوم اما باز دلم می گوید دچار فهمی سطحی شده ام و باز باید بیشتر و عمیق تر بخوانم و بیاندیشم.


* خطبه معروف به همام از امیرالمومنین علی علیه السلام


تا سینووکس صد و بیست و سوم، ایام به کام

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
ام اسی خوشبخت

نظرات (۵)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۷:۲۷ مهراد فروتن
به هر حال علی؛ علی ست.
پاسخ:
بی شک :)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۵ ببر بنگال
:)
پاسخ:
شاد باشید:)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۹:۳۸ فیلو سوفیا
چه دوست داشتمشون:)

پاسخ:
بله دوست داشتنیه :)
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۱ گاوی مش حسن
با سلام و احترام و روز بخیر
فاصله مشترک پناهگاه آ زندان مانعیَتِس،‌ اما پناهگاه مانع خطرهاس آ  زندان مانع بهره برداری از موهبت هاس. تقوا مایة اصلی آزادی هاس، یعنی نه تنها خود قید آ بند آ مانع آزادی نیس، بلکه منبع آ منشأ همة آزادی هاس. تقوا به انسان آزادی معنوی میده، یعنی اُونا از اسارت آ بندگی هوا آ هوس آزاد میکُنه. رشتة آز آ طمع آ حسد آ شهود آ خَشما از گردنش بر می داره آ به این ترتیب ریشة بردگی های اجتماعیا از بین می بَره. مردمی که بنده آ برده پول آ مقام آ راحت طلبی نباشَن، هرگز زیر بار اسارَتا آ رقیّتای اجتماعی نمی رَن.
کشور ما ادعای ولایت علی ابن علی طالب (ع) را دارد.ولی عدل علی کجا و ما کجا.....
یکی از کاملترین کتاب هایی که خوانده ام و هیچگاه از خواندن مُجدَدَش سیر نشدم کلمات و جملات قصار امام اول شیعیان است.خوشا آنان که خداوند را با چشم دل دیدند و پریدند.
پست فوق العاده ای بود.مستدام باشید.
پاسخ:
با سلام و عرض ارادات
روز شمام بخیر :)
فقط میتونم بگم عالی بود, تعریف بسیار شیوایی از تقوا بود, بسیار ممنونم :)
کاملا درست میفرمایید, مقایسه چشم با گوش است.
ان شالله ما هم از ازاد شدگان باشیم :)
ممنون از لطف شما
پایدار باشید :)
❤❤
پاسخ:
ممنون گندم بانوی مهربان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">