زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 118

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- چند لحظه ای مینشینم جلوی تلویزیون، یک فیلم تلویزیونی در حال پخش است. حوصله بلند شدن از پای تلویزیون یا پیدا کردن کنترلش را ندارم.

فیلم در مورد پسر معتادی است که پیرمردی را کشته و حالا منتظر مجازات است.

وارثان پیرمرد وقتی متوجه اوضاع بد اقتصادی خانواده قاتل می شوند, تصمیم به عفو میگیرند اما با اطلاع از چاقوکشی قاتل در زندان، دچار تردید می شوند.

برای اولین بار است که میبینم در یک فیلم تلویزیونی مناسبتی، آدم ها فکر می کنند و به دنبال حل مساله هستند.

در نهایت تصمیمی میگیرند که منطقی است. نه معجزه ای رخ می دهد و نه آدم ها به شکل غیرقابل باور متحول می شوند.

البته بازهم بازی ضعیف بازیگرها و ضعف فیلم نامه را نمی شود نادیده گرفت.


- مشغول خوردن نهار هستم و تلویزیون روشن است. برنامه "باز هم زندگی" از شبکه سلامت در حال پخش است. یک مسئله خانوادگی را به تصویر میکشد و از مردم در مورد این موقعیت سوال میکند که راهکار شما چیست؟

پس از آن چند گزینه به مردم پیشنهاد میدهد که گزینه بهتر را انتخاب کنند. در نهایت گوینده راهکار مناسب را تشریح میکند.

شاید موقعیت ها ساده باشند اما کاربردی هستند و بسیاری از آدم ها در این موقعیت های ساده نیز راهکار درست را نمی دانند و اشتباه می کنند.

جای خالی برنامه هایی که راهکار عملی پیشنهاد دهند در رسانه ملی حس می شود.


- پیش از این، از ضعف ها و اشتباهات رسانه ملی گفته ام، پس باید نقاط قوت اش را هم بگویم.


- خودنمایی ماه و خورشید در آسمان آبی بیکران در یک صبح یخ زده آذرماهی


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و نوزدهم، ایام به کام

نظرات (۱۲)

عکس قشنگیه . خوشمان آمد نصف شبی هوای کله سحر بهم دست داد :)
پاسخ:
قابل شما رو نداشت :)
سلام، امیدوارم تزریق خوبی بوده باشه ۱۱۸ مین سینوکس تون. منکه ازین سینوکس عوارض ندیدم تا الان. فقط یه بار نمیدونم چرا بیش از حد سردم شد چند ساعت بعده تزریق! وسطای تابستون بود ولی عین زمستون کرد برام اون شبو سینوکس! کلا بخاطر همین کم دردسر بودنش حاضرم ادامه بدمش! راستی من هم چسبی شدما مثل شما خخخخخ !!! 
پاسخ:
سلام
ممنون سلامت باشید، خداروشکر خوب بود.
خداروشکر که شما عوارضش رو تجربه نکردید، تب و لرز رو تقریبا من همیشه دارم، البته بازم خداروشکر عوارضش زیاد نیست.
خداروشکر معلومه بنیه قویی دارید، سعی کنید حفظش کنید :)
واقعا چسب های مفیدی هستن، من همون اول یه بسته دویست تایی خریدم.
ان شالله داروی غیرتزریقی بسازن که نیاز به چسب و پنبه و ... نباشه.
بسته های جدید پنبه الکی هم ندارن.
۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۱ مهراد فروتن
سلام 
فیلم اول رو اتفاقا من هم دیدم، دقیقا به سبک شما یعنی انقدر خسته بودم که حال نداشتم کانال را عوض کنم یا حتا بگویم کانال را عوض کنید! مشکل فنی که زیاد داشت ولی همین که تحول الکی یا معجزه ای نشد یه نکته مثبت بود 
شبکه سلامت واقعا برنامه های خوبی داره یکی از برنامه های عالیش "حال خوبه" مخصوصا سه شنبه ها 
پاسخ:
سلام
چه جالب، پس این فیلم رو فقط میشد تو این وضعیت تماشا کرد. گذشته از تحول و معجزه، به نظرم تفکر و حل مسئله نکته مثبت تری بود.
بله شبکه سلامت برنامه های خوبی داره، البته بجز مستند های قدیمی که اطلاعاتش منقضی شده.
حتما این برنامه رو میبینم :)
۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۹:۱۰ ببر بنگال
:)
پاسخ:
ممنون از لبخند پرمهر شما :)
۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۹:۱۰ گاوی مش حسن
سلام و صبح بخیر
خیلی وقت است که زمان برای دیدن تیلیویزیون ندارم:) تنها چیزی که میدُونَم اینِس که پس کِی قرارِس از شرم سرخ شَوَن اُونایی که هی بذر امید می پاشَن...؟؟؟ اَصن چیطور میشه به تیلیویزیون آ این عادما بدبین نبود با مغزی به این بزرگی که میخواد گل را به زلف کودکی بیاویزه که منحیثالمجموع او را بخندانه ...!!!اَصَلنم تو این مملکت چیز نمیکنین...!!! همین...!!!


پاسخ:
سلام و شب بخیر :)
مگه میشه به رسانه خوش بین بود؟ اصلا اعتقادی به خوش بینی و باور رسانه ها ندارم، داخلی و خارجی، آنالوگ و دیجیتال، چند رسانه ای و ... فرق نداره.
بله به قول شما تو این مملکت چیز نمیکنن.
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۲:۴۳ فیلو سوفیا
چه عکس خوبی:)
پاسخ:
ناقابل بود :)
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۰ آقاگل ‌‌‌‌
سلام به نویسنده گرامی از طرف خواننده های عزیز :))
ان شالله که حال و احوالتون خوب و اوضاع بر وفق مراد بوده و باشد.
و اما بعد، اصلا روایت داریم لذتی که در عکاسی هست در هیچ چیزی نیست!
صدا و سیما هم فقط اون شبکه اش که فوتبال پخش میکنه! :دی
تا سینووکس صد و نوزدهم ما هم شمارو به خدای بزرگ میسپاریم. ایامکم سعیدا.
پاسخ:
سلام بر خواننده عزیز :)
این سلام واجب کفایی بود؟
ممنون، خداروشکر اوضاع و احوال خوبه :)
بله روایت درستیه :)
پس تلویزیون کلا برنامه نداره چون از نظر من فوتبال هم قابل تماشا نیست :)
بسیار متشکرم از لطف و محبت شما، در پناه خداوند سلامت و شاد باشید :)
خب حالا من از کجا بفهمم آخر فیلم چی میشه؟؟؟؟ :(
چرا آخرشو تعریف نکردی؟؟ :)
پاسخ:
فکر نمیکردم آخر این فیلم مهم باشه.
وقتی وارث ها فهمیدن قاتل همچنان به کارهای خلافش ادامه میده، بجای عفو تصمیم گرفتن کفیل خانواده قاتل بشن تا مشکلات مالی اونها باعث تصمیم اشتباه و رها شدن یه قاتل تو جامعه نشه.
ماهه چقدر خوشگله !:)
خیلی خوبه که چشمتون دنبال زیبایی ها میگرده ، خیلیا از زیر همین آسمون رد شد و هیچی ندیدن:)
پاسخ:
ممنون از نگاه زیباتون :)
نمیدونم علاقه ام به عکاسی باعث شد زیبایی ها رو ببینم یا بالعکس :)
میخام دنبالتون کنم اما نمیدونم چطولی؟؟؟؟ جعبه نداری خب:||| والا!!
پاسخ:
ممنون از لطفتون :)
بله متاسفانه وبلاگ من نداره اما از بخش وبلاگ هایی که دنبال میکنم میتونید ادرس رو اضافه کنید.
موفق باشین :)
پاسخ:
ممنون دوست مهربانم :)
اخر فیلمه یکم غیر واقعیه کدوم خونواده کفیل قاتل یکی از اعضاشون میشه
پاسخ:
شاید اتفاق نادری باشه اما همین که دیدم کاراکترهای فیلم دارن تلاش میکنن راه حل پیدا کنن جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">