زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

+ CinnoVex 32

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خواننده های عزیزم
این پست را در حالی خوش می نویسم، در آخرین لحظات سال 93.
به دلیل آغاز سال جدید و همزمان شدن آن با روز تزریق بنده، مجبور به تزریق خارج از نوبت شدم. تزریق روز پنج شنبه 28 اسفند بود اما به رسم پست های پیشین روز شنبه منتشر می شود، یعنی روز اول فروردین 1394.
از پروردگار مهربانم سلامتی می خواهم برای تمامی انسان ها چون سلامتی نعمتی است بزرگ که شکر آن هرگز نتوان گفت.
امیدوارم سال جدید سال خوبی برای حوزه بهداشت و درمان باشد. سالی بدون تحریم برای داروها و بیماران، سالی که هیچ بیماری به دلیل قیمت بالای درمان یا دارو از درمان بیماری خود محروم نگردد :)
 
تا سینووکس سی و سوم، اولین سینووکس سال 94، ایام به کام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۱
ام اسی خوشبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">