زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

+ CinnoVex 29

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خواننده های عزیزم
این پست را در حالی می نویسم که سینووکس بیست و نهم را تزریق کرده ام و حالم خوب است و فقط کمی احساس خستگی دارم. هوا نیز بوی عید و سال نو می دهد:)
هفته ای که گذشت یک تجربه دردسرساز داشت برایم، تجربه ای که نه به خاطر بیماری بود و نه عوارض دارو. بلکه بخاطر مخدوش بودن تاریخی بود که پزشک محترم در بخش اعتبار دفترچه نوشته بود.
وقتی به داروخانه مراجعه کردم تا سینووکس هایم را تحویل بگیرم، نسخه پیچ عزیز بعد از چند دقیقه با دفترچه برگشت و گفت تاریخ اعتبار دفترچه توسط پزشک مخدوش شده است و بایستی مجددا توسط پزشک مهر و امضا شود.
اگر دقت کرده باشید در دفترچه گوشه پایین، سمت چپ، جایی برای نوشتن تاریخ است که توسط پزشک پر می شود. پزشک من احتمالا عددی شبیه 91 نوشته بود و وقتی متوجه اشتباه شده بود تاریخ را به 96 تغییر داده بود و این یعنی مخدوش شدن!
همیشه دقت کنید که این تاریخ کامل و واضح باشد، مخصوصا دارویی مثل سینووکس که داروی گران قیمتی است و داروخانه به هیچ وجه با نسخه مخدوش این دارو را به شما نمی دهد چون نسخه پیچ گفت در صورت مخدوش بودن نسخه بیمه این مبلغ را از داروخانه دریافت می کند.
این دارو امسال حدود 500 هزار تومان قیمت خورده است که خوشبختانه بصورت رایگان در اختیار بیمار قرار می گیرد.
و تجربه بعدی اینکه آخرین روز برای گرفتن داروی خود به داروخانه مراجعه نکنم، شاید به هر دلیلی موفق به گرفتن دارو نشوم!
جالب اینکه دقیقا همان روز مطب پزشکم تعطیل بود، درمانگاهی که بعضی روزها صبح آنجاست تعطیل بود و فقط توانستم در بیمارستان و بالای سر بیمارانش پیدایش کنم البته به کمک نگهبان مهربان بیمارستان که خیلی سعی می کرد جدی باشد اما دل نازکش برای خستگی ناشی از دوندگیم سوخت;)
البته را هم بگویم که نماینده شرکت سیناژن که کار تزریق را برایم انجام می دهد گفت همیشه یک سینووکس زاپاس! دارد که اگر به هر دلیلی کسی موفق به گرفتن دارو نشد در معرض خطر نباشد اما این دلیلی برای سرموقع نگرفتن دارو نیست چون نماینده شرکت که 24 ساعته در محل نیست!
 
تا سینووکس سی ام، ایام به کام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹
ام اسی خوشبخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">