زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 73

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

گاهی میشود بیمار هم پای درددل پرستار خود بنشیند.

پس از تزریق، پرستار به هیاهوی بیرون اشاره می کند و می گوید هر روز وضع درمانگاه همین است، بیمار زیاد است و پزشکان حاضر نیستند بیش از چند بیمار محدود را بپذیرند. وقتی اعلام می کنیم نوبت دهی به اتمام رسیده بیماران شروع میکنند به فحش و ناسزا که فلانی تو با پول نفت ما اینجا کار میکنی و از پذیرش ما امتناع میکنی؟ خبر ندارند ما از تیر ماه حقوقی دریافت نکرده ایم. به اینجای صحبت که می رسد خشکم میزند.

رسیدگی به بیماران انگیزه قوی می خواهد اما با دریغ کردن حقوق یک پرستار چگونه انتظار تلاش شبانه روزی از او داشته باشیم؟

حقوق ناچیز پرستاران قابل مقایسه با حقوق کلان پزشکان نیست، اما نباید فراموش کرد که سلامتی بیمار در دستان هر دو است و هر دو باید انگیزه کافی برای درمان بیمار داشته باشند.


تا سینووکس هفتاد و چهارم، ایام به کام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
ام اسی خوشبخت

نظرات (۱۵)

۱۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۱ مــــــــ. یــ.مــ
از بیرون گود تا توی گود تفاوت از زمین تا آسمانه...
پاسخ:
بله کاملا موافقم.
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۴ مهراد فروتن
همه چیز در این کشور به هم ریخته است. 
اما دوستان عالی مرتبه معتقد اند:
هــــــــــمه چــــــــــــیز رو بــــــه راهـــــــه!  
پاسخ:
بله متاسفانه، شرایط خوبی نیست و  کسی هم به فکر نیست.
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۴ محسن رحمانی
:((
پاسخ:
شرایط غم انگیزیه
من حقوقمو 20 روز دیرتر میگرفتم کلا بی خیال کار کردن شدم!!!! چه وظیفه شناس بوده پرستاره!! :)
پاسخ:
خیلی سخته کار کردن با چنین شرایطی، بله بسیار وظیفه شناسن، البته فقط ایشون نیستن، تعداد پرستارهای این درمانگاه زیاده
پرستاری جط شغلای مهمه باید انگیزه روحی داشته باشن که ...
پاسخ:
بله موافقم حتما باید انگیزه کافی داشته باشه.
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۱ مریم بانو
قشر پرستار همیشه مظلومه
پاسخ:
بله متاسفانه

کاش همه مثل شما پرستارا رو درک میکردن :(

پاسخ:
برای همین مینویسم :)
خدایی پرستارها خیلی هم زحمت میکشن.
متاسفانه توی مملکت ما هیچ چیز سر جای خودش نیست..
پاسخ:
بله موافقم، هیچ چیز
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۴ پری بانو
متاسفانه بله ....

به عنوان کسی که مادرش یکی از همین کادر 
درمانه کاملا درک میکنم ... 
پاسخ:
خسته نباشید عرض میکنم خدمت مادر عزیزتون :)
وضع حقوقا افتضاحه افتضاح
فقط مال پرستارا نیست که خیلی از اداره ها اینجورین :(
پاسخ:
بله متاسفانه حال اقتصاد وخیمه
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۴ פֿـانم گــلآب
خوش حالم که با با وبلاگتون آشنا شدم 
ایام به کام شماهم ایضن
پاسخ:
من هم از آشنایی با شما خوشوقتم، متشکرم :)
سلام و عرض ادب
هیچ چیز در این مملکت سر جای خودش نیست.
تنها چیزی که ما را میتواند سرخوش کند امید به آینده است.
امیدوارم حداقل یه روز همه چیز سر جای خودش قرار گیرد.
مستدام باشید و مسرور
پاسخ:
سلام
بله امید به آینده اگر نبود که تلاشی هم نبود.
متشکرم، ایام به کام :)
:(
خیلی هم فرق میزارن بین پزشکو پرستار...:|


من مادرم طب سنتی کار میکنن البته دوره هاشو رفتن استاداشون بیماران ام اسی داشتن و تا حدودی هم با روش های طب سنتی خوب شدن :)
اتفاقا همین دیروز هم یکی برنامه غذایی برای ام اسی هارو گذاشت

شما زود موجه شدین و احتمال بهتر شدنتون هست:)
پاسخ:
بله متاسفانه
خسته نباشید عرض میکنم خدمت مادر محترمتون :)
منم تحت نظر یک پزشک طب سنتی بودم، بار آخر هم برای برنامه غذایی بهشون مراجعه کردم، بسیار علاقمندم این برنامه غذایی که فرمودید رو ببینم :)
اگر دوست دارین که مادرم گروه طب سنتی دارن تو تلگرام بگم اددتون کنن
اگر هم که نه دوتا عکس کتابه همینجا براتون بفرستم(برنامه غذایی رو گفتم)
پاسخ:
ممنون میشم اگه اینجا برام بفرسیتن دوست عزیز
خواهش میکنم
کاری بود که از دستم برمیومد:)
پاسخ:
بسیار لطف کردید، براتون آرزوی سلامتی دارم دوست عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">