زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 62

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

یک دستگاه عظیم گذاشته اند برای نوبت دهی، آن هم در مرکزی که بیشتر مراجعه کنندگان روستایی و بی سواد هستند. هر بار که برای تزریق میروم چند نفر سرگردان هستند بین دستگاه و اتاق مدیریت درمانگاه.

مدیر مرکز هم کلافه شده است از سوالات ناتمام مراجعه کنندگان و بالاخره با آنان میرود پای دستگاه و یکی یکی گزینه ها را توضیح می دهد، جوان ترها که کمی سواد دارند و ملتفت حرفش می شوند، خودشان نوبت می گیرند و آنهایی که سواد ندارند سردرگم نگاهش می کنند و مدیر مرکز هم ناگزیر از گرفتن نوبت برای تک تک شان.

تکنولوژی مفید است اما اگر به جا استفاده نشود فقط باعث دردسر و اتلاف وقت است. پیش از ورود تکنولوژی به هر مکانی بایستی ابتدا امکان سنجی شود، اما گویا این مرحله در کشور ما پس از اجرا بررسی می شود.


تا سینووکس شصت و سوم، ایام به کام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
ام اسی خوشبخت

نظرات (۷)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۷ کلنگ همساده
من وقتی می خواهم به بانک بروم تب می کنم. یک دستگاه نوبت که همیشه سیصد تا جلوتر از شماره های روی باجه ها وجود دارد را تحویل من می دهد!
پاسخ:
کاش این دستگاه هم اینطور بود، حداقل بیمار مطمئن بود که انتظار چندساعته به معاینه ختم خواهد شد اما ...
و بعضی از جاها که نیاز به تکنولوژی هست خبری نیست
سلام
پاسخ:
علیک سلام
خوش آمدید
کاملا موافقم
گاهی غیر از هیبت تکنولوژی، فرایندها و حتی کلمات استفاده شده در فرمها هم چنان پیچیده و غیرقابل هضم است که به اصطلاح صاحبش زیر بار می ماند. چه برسد به مراجعه کننده عامی.
درست کار کردن و کار درست انجام دادن گمشده های ملت ما هستند.
پاسخ:
کار درست ... داغ دلمان را تازه کردید ... کاملا موافقم
سلام و رحمت خدا بر شما . 
حرف حساب جواب نداره ، استفاده از تکنولوژی باید هم پایه ی دانش محیط باشه و یا حداقل یک نَفَر همیشه برای تسریع أمور کنار دستگاه باشه ، کاری که اینجا می بینم تو اکثر مراکز عمومی انجام می دن . 
پاسخ:
سلام، متشکرم بهمچنین.
متاسفانه اینجا تکنولوژی معمولا به شکلی غیرکاربردی به کار گرفته میشه.
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۰ شقایق وحشی
تکنولوژی رو خواب برده -_-
پاسخ:
متاسفانه ...
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۲ کلنگ همساده پسر
کاش یک سیستم بهتر بود کلا. کلی وقت آدم پای همین نوبت ها هدر می رود
پاسخ:
بله، گاهی هم بی نتیجه است
سلام
تا حالا از این دید دقت نکرده بودم :) جالب بود
پاسخ:
سلام
هر ماجرایی زوایای مختلفی دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">