زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 186

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم



سال نو مبارک, ان شالله سال خوبی باشه برای همه عزیزان :)


تا سینووکس صد و هشتاد و هفتم، ایام به کام
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
ام اسی خوشبخت

نظرات (۴)

سلام :)

ان شاءالله سال خوبی داشته باشین ...

عیدتونم مبارک :)
پاسخ:
سلام
ممنون سال نو شما هم مبارک، ان شالله سال خوبی باشه برای هممون :)
سلام
ایام شما هم کریستیانو رونالدو(در مقابل بکام= دیوید بکام)
عیدتونم میارک پیشاپیش
پاسخ:
سلام
ممنون شادکام باشید
ممنون سال نو شما هم مبارک :)
سلاااام
و ایام به کامت خانم :) 
پاسخ:
سلام
ممنون شادکام باشید :)
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۰۶ محسن رحمانی
سلام

سال نو را به شما تبریک عرض میکنم وسال خوبی رو براتون آرزو مندم .سالی پر از برکت وسلامتی وخبرهای خوش .
پاسخ:
سلام
ممنون سال نو شما هم مبارک، همچنین برای شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">