زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 181

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- میپرسد عود علائم ام اس بهتر از عوارض داروی CinnoVex نیست؟ میگویم این دارو بیماری مرا کاملا کنترل کرده است و در اکثر بیماران عوارض کمی دارد.

به یاد روزهای اول بیماری می افتم، ساعت ها جستجو در اینترنت که اغلب باعث افزایش نگرانی بود. اگر به آن روزها برگردم، کمتر به مطالب منقضی شده تکیه میکنم.

میگویم مصرف یا عدم مصرف دارو در اختیار شماست اما به یاد داشته باشید ما نگهبان سلامتی خود هستیم و اولین کسی که می تواند به ما کمک کند، خود ما هستیم، کنار آمدن و پذیرش بیماری سخت است اما هر قدر از این مرحله زودتر عبور کنید و با درمان همراه شوید، سریعتر به زندگی عادی باز خواهید گشت. هرآنچه درباره ام اس تجربه کرده ام در اختیارش میگذارم و خوشحالم که توانسته ام جواب سوالاتش را بدهم.



- دوست دارم قلبم را بکارم در این زمین و تا عمر دارم این آسمان را تماشا کنم.



آسمان آنها



تا سینووکس صد و هشتاد و دوم، ایام به کام

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳
ام اسی خوشبخت

زنده دلی باید

لذت عکاسی

نظرات (۷)

+چقدر ارزشمنده که تجربیاتت رو در اختیارمون میذاری...
+دوست دارم تو این آسمون پرواز کنم 
پاسخ:
ان شالله که کاربردی باشه :)
واقعا عالیه این آسمون :)
باز مشهده؟ 
پاسخ:
بله شرق کشور :)
سلام به نویسنده گرامی :)
اینکه تجربیات تون رو در اختیار بقیه می‌ذارین ستودنیه.
.
این آسمون. من دلم می‌خواست بچه بودم از صبح تا عصر زیر این آسمون گل کوچیک بازی می‌کردم. اینم در راستای همزمانی نود با پست‌های شما :))
موفق و موید باشین.

پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
ممنون از لطفتون، فقط انجام وظیفه است.
بله کاملا قابل درک هست، تاثیرات برنامه نود زیاده :)
ممنون بهچنین :)
سلام وقتتون بخیر.  منم حرفای شما رو تایید میکنم خدارو شکر سینوکس با کمترین عوارض تونسته بیماریمو کنترل کنه و الان وارد سومین سال شدم نزدیک یه ماهه. و خب تونستم این مدت کار کنم و زندگی عادی داشته باشم. تنها جمله ای که یه ذره باهاش مخالفم همین بحث سرچ کردن در اینترنت هست. چون من خودم با سرچ در اینترنت بود که با این وبلاگ اشنا شدم و کلی مطالب مفید یادگرفتم و خییییلی زیاد کمکم کرد این وبلاگ، مرسی
پاسخ:
سلام، ممنون شبتون بخیر
خداروشکر؛ ان شالله چهارمین سال درمان کامل باشه :)
خواهش میکنم، خوشحالم که وبلاگم مفید بوده، البته منظورم اطلاعات منقضی شده بود. اطلاعات اولیه خیلی هم خوبه اما باید کنترل شده باشه. البته قبول دارم که سخته.

۲۴ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۴ محسن رحمانی
چه خوبه که اطلاعاتی رو که میتونه به درد دیگران بخوره در اختیارشون بذاریم تشکر.
چه عکسهای قشنگی .
پاسخ:
خواهش میکنم، امیدوارم مفید باشه :)
ممنون از نگاه زیبای شما :)
خوب بذار بگم شرق کشور چه خبره 
هوا گرم و دم دار داریم خفه میشیم :| اصلا به زمستون نمی مونه :(
فامیل داری هی برات آسمون می فرستن؟ 
پاسخ:
خداروشکر امروز خبر رسید اونجا هم بارون باریده :)
یک آشنا :)
تو هر بیماری روحیه خیلی مهمه روحیه خوب باشه درمان و کنار اومدن با بیماری راحت تر میشه امیدوارم همیشه سلامت و با روحیه باشید
پاسخ:
بله خیلی موثر و مهمه. ممنون سلامت باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">