زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 179

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- شاید حدود 80 سال سن دارد. موهای کوتاه و رنگ پوست سفیدش توجهم را جلب میکند. از پشت میبینمش اما عجیب مرا یاد پدربزرگ می اندازد. خدایت بیامرزد. چه کسی گفته تو دیگر نیستی، چه کسی گفته آدم ها با مرگ از این دنیا می روند، اگر می روند چرا من تو را باز هم به همین وضوح بین همین آدم های زنده میبینم. چند سال گذشت؟ 18 سال، چقدر دور، چقدر طولانی. هنوز نگاه های معصومانه ات جلوی چشمانم است. دست های مهربانت. خیلی مهربان بودی و دوست داشتنی. تو که رفتی روزگار سخت شد. شاید خوب شد که رفتی. ایمان دارم که مرگ در هر لحظه ای که بیاید، نعمت است. کاش آمرزیده از این دنیا گذر کنیم، کوله بارمان پر باشد و رو سفید باشیم.

ای که دستت میرسد کاری بکن ...


- دما منفی 15 درجه است، درخت ها و خیابان ها یخ زده اند. رو به آفتاب راه می روم و چشمانم را تنگ میکنم، گاهی شالم را تا بالای چشمانم بالا میبرم و سعی میکنم با نفسم هایم، صورت یخ زده ام را کمی گرم کنم. شهر سفیدپوش دوست داشتنی تر است.


تا سینووکس صد و هشتادم، ایام به کام

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹

نظرات (۱۱)

خدا رحمت کنه پدربزرگت رو. حساب کردم متوجه شدم منم ١٨ ساله که پدربزرگم رو از دست دادم :-(
پاسخ:
ممنونم, خدا پدربزرگ شما رو هم بیامرزه.
هم زود گذشت و هم خیلی دیر. 
بزرگترها دلخوشی بزرگی هستند.
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۳۵ فیلو سوفیا
خدایشان بیامرزاد...

دقیقا این سفیدیش رو خیلی دوست دارم:)
پاسخ:
ممنون خدا رحمت کنه رفتگان شما رو.
سفیدیش عالیه :)
خدا رحمتشون کنه!
از دست دادن بزرگ تر ها تازه شروع مشکلات ...

من چقد این هوا رو دوست دارم ....سرد سرد سرد ..اینقد لباس بپوشی بازم گرم نشی :) 
عجیب زمستونو دوست دارم اما متاسفانه جایی زندگی میکنم که اگر کل کشور برف بیاد اینجا از احتمالات پایین میشه :/
پاسخ:
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
بله خیلی سخته.
سرما خیلی خوبه :)
تشریف بیارید این طرفها که برف هست :)
مثل شب یلدا که هر خونه ای هندونه توش هست
درختا هم هر کدوم یه گله برفی رو کله شون هست :)
پاسخ:
تصویر زیباییه :)
خدا همه پدربزرگها رو رحمت کنه 
پاسخ:
الهی آمین.
خدا رفتگان شما رو بیامرزد
شهر سفید پوش، زیباست :)
پاسخ:
ممنون, همینطور رفتگان شما رو.
زیبا :)
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۵۴ محسن رحمانی
روحش شاد.
هوا واقعا سرد شده .
چرا اینبار عکس نذاشتید؟
پاسخ:
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
خیلی با خودم کنجار رفتم که تو دمای منفیه 17 درجه دستکشهام رو دربیارم و عکس بگیرم اما موفق نشدم :)
دلم برای پدربزرگام تنگ شد :(

خدا رحمت کنه پدربزرگ های مهربونمون رو
پاسخ:
خدا رحمت کنه همه رفتگان رو.
سلام امکانش هست من یک گفتگو در تلگرام با شما داشته باشم؟به تازگی مبتلا شده ام و چند سوال دارم
پاسخ:
سلام دوست عزیز, اگر امکانش باشه ایمیل بفرستید. براتون آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بتونم کمکی بکنم.
baharan.today@chmail.ir
منم یه روزایی دلم برای بابا بزرگم خیلی تنگ میشه 
خیلی دوسش دارم ....
پاسخ:
خدا رحمت کنه رفتگان رو. واقعا هم دوست داشتنی هستن.
همین علاقه من به سرما باعث شد ... الان علائم آسم روی من ظاهر بشه .... 
پاسخ:
ان شالله سلامت باشید. بیشتر مراقب خودتون باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">