زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 172

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


آیا میدانید 50% ایرانیان کمبود انواع ویتامین دارند؟

برای عدم ابتلا به ام اس، افسردگی و پوکی استخوان، "روغن دی*دار مش مندلی" بخرید.


وقتی ام اس سوژه تبلیغات تلویزیون می شود. 


شما از دیدن یا شنیدن این تبلیغ چه حسی دارید؟

به نظر شما این تبلیغات تاثیر مثبتی در دیدگاه جامعه نسبت به بیماری ام اس دارد یا تاثیر منفی؟ یا شاید بدون تاثیر است؟ 


برخی محققان کمبود ویتامین D را در ابتلا به بیماری ام اس موثر می دانند و برخی معتقدند تاثیری ندارد.

محققان می گویند وراثت، جغرافیا، رنگ پوست و ... بازیگران نقش اصلی هستند.

و در یک کلام، علت ابتلا به بیماری ام اس هنوز کشف نشده است.



- فصل جوی های یخ زده.


در مسیر CinnoVex


* روغنی که حاوی ویتامین D است.


تا سینووکس صد و هفتاد و سوم، ایام به کام

نظرات (۸)


:)
پاسخ:
:)
۲۱ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۶ جنابــــــــ دچار
ما هنوز ندیدیم تبلیغش رو :)
پاسخ:
چیزی از دست ندادید:)
۲۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۲ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی
فصل یخ زدن خیابونا، گودال‌هایی که آب داخلشون جمع می‌شد و یخ می‌بست و ما وقتی بچه بودیم دوست داشتیم با پا این یخ‌ها رو بشکنیم و صدای شکستنش رو گوش کنیم. آخ که چه حس خوبی داشت. 
.
در مورد تبلیغات، متأسفانه ندیدمش و پس نمی‌تونم نظری داشته باشم. پس سکوت پیشه می‌کنم. :)

پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
حس عالی. دوران شیرین کودکی :)
چیزی از دست ندادید :)

من شنیدم طب سنتی ها میگن مزاج سرد و تر مستعد بیماری ام اس هستش !


واقعا من خودم ویتامین دی م تخلیه س ! :( 17 ه !

پاسخ:
اتفاقا مزاج بنده گرم و خشک هست.
حتما ویتامین D رو در سطح نرمال نگه دارید، کمبودش مشکلات زیادی ایجاد میکنه، مثل افسردگی، پوکی استخوان و ... .
مراقب سلامتیتون باشید :)
فکر نمیکنم که تاثیری روی دید افراد داشته باشه. اما این تبلیغات خیلی پنهان حامل این حس و دیدگاهن که افراد مبتلا به اون بیماری خودشون مقصرن که بیمار شدن چون مثلا از این روغن ویتامین دی دار نخوردن :/  
اما بیماری ها ابزار تبلیغات نیستن
پاسخ:
بله متاسفانه بیمار رو مقصر جلوه میده در صورتیکه اکثر این پژوهش ها اثبات نشده اند.
کاملا موافقم.
۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۴ محسن رحمانی
فقط به فکر پول در اوردن هستن اونم به هرقیمتی .
پاسخ:
متاسفانه درسته
۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۴ محسن رحمانی
فصل یخ بندون .
پاسخ:
یخ بندان :)
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۴ ستاره جان
کلا هر چیزیو که تبلیغ می کنن من نمیرم سمتش 
حالم از تبلیغات و شومن و شوزن هاش به هم می خوره 
مونده قر کمر بدن زنهاشون 
پاسخ:
چه میشه گفت. تبلیغات همینه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">