زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 171

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- میپرسم برای تعطیلات برنامه سفر ندارید، می گوید نه، در این آب و هوا کجا میتوان رفت.

میگوید این روزها فقط در فکر مردم کرمانشاه هستم، هر بار که سردم می شود، فکر میکنم من در خانه سرپوشیده نشسته ام و باز احساس سرما میکنم؛ آنها چه می کنند در این سرمای شدید.

با غمی عمیق در چشمانش می گوید، همه فراموششان کردند، بازیگر و ورزشکار و سیاستمدار و ... ، هر کدام آمدند وسط میدان، خودی نشان دادند و رفتند*؛ باز مردم بی پناه ماندند.

میپرسد واقعا برایشان خانه می سازند؟ می گویم خانه نه، اما قول کانکس داده اند و وام. با کلافگی می گوید کانکس مگر در این سرما گرم می شود؟ می گویم گرم نه اما مجبورند.

از آشنایی می گوید که برای کمک رسانی به منطقه اعزام شده بود و وقتی برگشت تا چند روز افسرده بود و گربه می کرد از عمق درد و اندوه مردم.

ادامه صحبت برایم سخت است، سریع خداحافظی میکنم. از بیمارستان خارج میشوم و شالگردنم را محکم تر میپیچم تا از سوز سرما در امان باشم. به صحبت های پرستار فکر میکنم، به سرمای غرب، به برفی که ممکن است آخر هفته بر زمین بنشیند، به زمستانی که در پیش داریم و مسئولینی که امیدوارم در خواب زمستانی فرو نروند.


- دلگرمی بود در همان روزهای اول.



* پیشنهاد میکنم پست "گدا هم گداهای قدیم" از وبلاگ "دانش آموز شماره 13" را بخوانید.


تا سینووکس صد و هفتاد و دوم، ایام به کام

نظرات (۵)

۱۴ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۱ آقاگل ‌‌
رسم روزگار غدار کجمدار تا بوده همین بوده متأسفانه و ما ایرانی‌ها عموماً آدم‌های احساساتی هستیم و عمر احساسات نهایت چند روز است. بعد از چند روز همه چیز فراموش می‌شود. مگر مردم ورزقان فراموش نشدند؟ مگر مردم هرمزگان و بم فراموش نشدند. مگر فاجعه پلاسکو فراموش نشد؟ درستش این بود که بعد از فاجعه پلاسکو لااقل تغییری در روند ایمنی ساختمان‌های فرسوده ببینیم ولی کو؟ کجا؟ چی؟ خدا مردم کرمانشاه را حفظ کند ان‌شالله. وگرنه از دست این مسئولین آبی گرم نمی‌شود که نمی‌شود.
.
راستی، سلام به نویسنده گرامی و ایام به کام.
پاسخ:
متاسفانه همه فراموش شدند. گرم نمیشود که نمیشود که نمیشود.
سلام بر خواننده گرامی. شادکام.باشید :)
منم خیلی به زمستون سخت امسالشون فکر میکنم. خدا بخیر بگذرونه
پاسخ:
ان شالله به خیر بگذره.فعلا که اوضاع خوب نیست.

واقعا کاش توخواب زمستونی نره :(

پاسخ:
ای کاش.
۱۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۰۶ محسن رحمانی
ان شاالله که مشکلات مردم عزیز کرمانشاه حل بشه وهرچه زودتر سرپناهی براشون فراهم بشه . واقعا خیلی
سخته  توسوز و سرما بدون پناهگاه بودن.
پاسخ:
الهی آمین. خیلی سخته. سرمای استخوان سوزیست.
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۴ سوره کوثر
واقعا هم همینه. 
مردم اگه با خون دل و اشک چشم، یاعلی نمیگفتند، زلزله با مردم خیلی بدتر از این ها کرده بود.
پاسخ:
بله درسته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">