زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 163

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- روزهایی پر از کار و تلاش و دیگر هیچ.


- نیم روزی در آغوش مادر طبیعت


تا سینووکس صد و شصت و چهارم، ایام به کام

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۶/۰۷/۱۷
ام اسی خوشبخت

لذت عکاسی

نظرات (۶)

۱۸ مهر ۹۶ ، ۰۱:۱۳ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی.
چقدر کم حرف بود سینووکس این هفته. :)
ولی در عوض عکس به دل می نشست.
ان شالله که سالم و سلامت و برقرار باشین.
ایام به کام.

پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی
به نظرتون کسی که صبح تزریق داشته، بعدشم 8 صبح تا 10 شب سرکار بوده، قدرت نوشتن پست طولانی داره؟
دوشنبه شب نوشتم تا فقط جای این هفته خالی نباشه :)
ممنون سلامت  و شادکام باشید :)
خداقوت :)
پاسخ:
ممنون سلامت باشید :)
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۲ محسن رحمانی
چه خوب طبیعت گردی خصوصا اگه صبح خیلی زود باشه عالیه واقعا میچسبه .
پاسخ:
بله طبیعت عالیه :)
۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۵ آقاگل ‌‌
سلام مجدد :)
حق دارید. ان شالله جمعه خوب و بی دردسری داشته باشید پس. 
خسته نباشید هم عرض می کنیم.
:))
پاسخ:
سلام مجدد خدمت خواننده گرامی :)
ممنون، همینطور برای شما.
ممنون سلامت باشید :)
سلام چند وقتیه که من هم دوشنبه ها تزریق میکنم و شب تزریقش انقدر عوارض دارم که نمیتونم به اینجا سر بزنم و فقط مسکن قوی میخورم و می خابم :-(
پاسخ:
سلام
شاید بدنتون ضعیف شده. شب تزریق کنید، شاید اینطوری تو خواب اذیت نشید. ان شالله زودتر رفع بشه.
بازم ممنون از همراهیتون.

ایشالا خوش گذشته باشه :)

پاسخ:
ممنون جای دوستان خالی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">