زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 160

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- مادر خانه نیست و پدر هم مشغول تماشای تلویزیون است. نهار عصرگاهیم را میخورم که موبایلم زنگ میخورد، یک شماره ناشناس از پایتخت. یا یک کارفرمای وقت نشناس است یا مربوط به پیامک دیروز شرکت سیناژن.

خانم جوانی با خوشرویی سلام و احوالپرسی میکند، سوال های تکراری درباره پزشک معالج و دارو میپرسد. درباره همایش بیماران ام اس روز جمعه توضیح میدهد. می دانم پدر محو تماشای تلویزیون است اما برای احتیاط سعی میکنم مکالمه را زود تمام کنم. این بار چند سوال عجیب می پرسد.

آیا خانواده شما از بیماری و داروی شما اطلاع دارند؟

قد و وزن شما چقدر است؟

فقط "خیر" و "دو عدد" می گویم و سریع خداحافظی میکنم. می گوید ان شالله روز جمعه در همایش شما را ملاقات میکنیم. میدانم نخوانم رفت اما می گویم ان شالله و قطع میکنم و چند قاشق باقیمانده را میخورم.


- شبیه خواب و رویا ...


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و شصت و یکم، ایام به کام

نظرات (۸)

❤❤❤❤ نهار عصرگاهیت نوش جونت...
منم بودم نمیذاشتم خانواده ام خبر دار بشن... کار خوبی کردی چون فقط نگران میشن و فکر و خیال میکنن... 

پاسخ:
ممنون پزشک مهربان بیان :)
ان شالله همیشه سلامت باشید. بله خیلی دو دو تا چهار تا کردم، دیدیم جز نگرانی چیزی نداره.
ایشالا دانش عمومی جامعه درباره این بیماری اون قدر زیاد بشه که پذیرش ایجاد بشه
پاسخ:
ان شالله :)
خیلی دعای خوبی بود، ممنون :)
هنوزم مثل همون روزای اول که از اینکه خانواده تون از بیماری خبر ندارن تعجب می کردم، از این قضیه متعجبم!!
و دلیلش هم قوی بودن فوق العاده تونه:**
پاسخ:
گاهی سخته اما خداروشکر تا الان تونستم. راستش خودمم گاهی تعجب میکنم که چطور شد.
ممنون از لطف شما، میدونید که معتقدم شما خیلی از من قوی تر هستید :)
به طرز فوق العاده ای انسان تو دار و محکمی هستی 
خیلی فوق العاده 
پاسخ:
ممنون ستاره عزیز که انقدر به من لطف داری, سعی میکنم باشم :)
من باید از شما یاد بگیرم . :)
خیلی خوب مینویسید .
پاسخ:
ممنون از لطف شما :)
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۸ محسن رحمانی
چرا به خانوادتون در مورد بیماریتون نمیگید؟ میدونید اگه بفهمند ازشون مخفی کردید چقدر دلخور میشن از دستتون .
پاسخ:
دلایل زیادی دارم. بدونن هم نمیتونن کاری بکنن، فقط غصه میخورن، خصوصا با دیدگاهی که جامعه ما به بیماری ام اس داره.
مطمئنم دلخور میشن اما اگه همین امروز بفهمن، به اندازه 161 سینووکس کمتر غصه خوردن.
برای پدر و مادر خیلی سخته که فرزندشون بیمار باشه، خیلی سخت تر از اونی که فکرش رو میکنید.
چقدر خوبه که انقدر قوی و محکم هستی :))
پاسخ:
ممنون سرو عزیز، بیشتر سعی میکنم محکم باشم :)
واسم عجیب بود که کسی اطلاعی نداره... 
مگه میشه؟!
پاسخ:
بله میشه.
 من تنها بیماری نیستم که خانوادم اطلاع ندارن، اگه مطالب وبلاگم رو دنبال کرده باشید قبلا هم اشاره کردم که بخاطر دیدگاه جامعه بعضی ها ترجیح میدن کسی مطلع نشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">