زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 157

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- می گویم خوش به حالت، هر جا اراده کنی می توانی بروی. نگاهش میکنم، نگاهم نمی کند. شاید فکر میکند ما آدمها هم می توانیم هر زمانی بخواهیم سوار قطار و هواپیما و کشتی شویم و به هر کجا میخواهیم برویم. اما او چه می داند از مسائل پیچیده زندگی؟ چه میفهمد از مشغله های ما؟ من همچنان نگاهش میکنم اما او نگاهم نمی کند. پر می گشاید و می رود و من محو تماشای پروازش می شوم.



- تابستان رو به اتمام است و گل های زرد همچنان درخشان.



تا سینووکس صد و پنجاه و هشتم، ایام به کام

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
ام اسی خوشبخت

داستان دنیا

لذت عکاسی

نظرات (۱۱)

یاد شعر گون از نسیم پرسید شفیعی کدکنی افتادم.
پاسخ:
بله خودمم به این شعر فکر میکردم.
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۳۵ خان بلاگستان
چه گلهای قشنگی.
پاسخ:
ممنون از نگاه زیباتون :)
یاد کفتر(کبوتر) افتادم 
آخه نمیدونی که 
حرم بودم 
حرم :)
پاسخ:
زیارت قبول، خوش به سعادتتون :)
ان شالله که ما رو هم دعا کردید؟
من یاد خودم افتادم ؛دی

ای کاش منم میتونستم پرواز کنم ... ای کاش
پاسخ:
آرزویی دست نیافتنی در سر داریم :)
سلام وقت شما بخیر باشه انشالا خوبین خوشین سلامتین؟ یکی دوهفته ای هست که به دلیل مشغله کاری زیاد نمیتونم نظر بذارم . امسال واقعا نفهمیدم این دو ماه تابستون چجور گذشت. از طرفی هم چند هفته ای هست که سینوکس شدیدا عوارض میده و دلم میخاد عوضش کنم. 
پاسخ:
سلام، شب شما هم بخیر، ممنون خوبم شکر خدا، شما خوب هستید؟
بله حضور کم رنگیتون پر رنگ هست.
ان شالله سلامت باشید. منم دو هقته اخیر عوارض بیشتری حس میکردم، خوشبختانه امروز خوبم :)
سلام
ان شاءالله بهترین ها در این روزهای باقی مانده تابستان براتون رقم بخوره ...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما، منم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم در تمام ایام :)
سلام به نویسنده عزیز.
یاد شازده کوچولو و صحبتش با گل ها افتادم. میگفت آدما چون ریشه ندارن باد اینور اونورشون میکنه. :)
.
واقعا تابستون رفت. ای دل غافل.
شب و روزتون خوش و ایام به کام :)
یا حق
پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
پس چرا ما نمیریم؟

دو هفته بیشتر نمونده اما متاسفانه بخاطر گرماش طاقتشو ندارم و خوشحالم تموم میشه.
ممنون وقت شما هم بخیر :)
در پناه حق :)
ای کاش ما هم میتونستیم مثل این پرنده هه سخت نگیریم به خودمون،...
پاسخ:
کاش :)
چه گل های زرد خوشگلی 
پاسخ:
ممنون از نگاه زیبای شما :)
کاش ما هم بتونیم بپریم.... 
پاسخ:
کاش :)
۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۲ یـک مـعــلّـم . .
باسلام وعرض ادب،
چه گلهای زیبایی^ــ^
اسمشون چیه؟
خیلی شبیه گلهای داوودی هستن..
پاسخ:
سلام و عرض ارادت خدمت آقای معلم :)
متاسفانه بنده اطلاعاتی در مورد گل و گیاه ندارم، منتظر بودم شما بفرمایید اسمش چیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">