زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 156

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


دینگ دینگ. یک نگاه به جاده میکند و یه نگاه به گوشی موبایل. بازهم صدای دینگ دینگ ... نگاه ... جاده ... گوشی ... دینگ دینگ ... و ... .

در این پیام ها چه مطلب مهم و اورژانسی وجود دارد؟ اگر راننده تا رسیدن به مقصد صبر کند چه اتفاق وحشتناکی ممکن است رخ دهد؟  آیا این پیام ها قرار است جان کسی را نجات دهد؟


عزیزی که آن سوی خط مشغول ارسال پیام است اگر لحظه ای به تصادف و مرگ یا معلولیت او فکر کند، آیا بازهم ریسک ارسال پیام را می پذیرد؟

دوست دارم بپرسم تا کنون چند کلیپ و عکس در شبکه های اجتماعی مربوط به خطرات جاده ای "پسندیده" است؟


- در صورت برخورد با چنین رانندگانی چه باید کرد؟

شاید کافی است از او بخواهیم اگر کار مهمی با گوشی موبایل خود دارد، لحظه ای توقف کند و پاسخ پیام را بدهد و بعد حرکت کند. ناراحتی یا عصبانیت راننده مهم نیست چون قطعا پشیمانی پس از وقوع اتفاق هیچ سودی ندارد.



تا سینووکس صد و پنجاه و هفتم، ایام به کام

نظرات (۱۳)

واقعا هم همین طوره!!ممنون بابت پست خوبتون!!!
پاسخ:
خواهش میکنم، باید همه به فکر مقابله با این معضل باشیم :)
پستتون عالی بود.... 
واقعا حق با شماست... گاهی تقصیر خودمونه که تذکر نمیدیم 
پاسخ:
امیدوارم مفید باشه.
باید تذکر بدیم، شاید اون شخص هم متوجه اشتباهش بشه.
فکر میکنم حقمون این باشه که وقتی سوار ماشینشون میشیم، امنیت کامل جانی داشته باشیم.
پاسخ:
بله امنیت حق همه است.
یکی از درگیری هام با پدرم موقع رانندگی همینه. کلا برای تماس ها و پیام هایی که واسش می آد خیلی اهمیت قائله! و خب دیگه تصور کنید موقع رانندگی اگه کسی بهش زنگ بزنه یا اس ام اس بده کلا حواسش پرتِ پرت می شه.
پاسخ:
چقدر خطرناک. متاسفانه بزرگترها گاهی بی احتیاط تر هستن. ان شالله پدر گرامی تو این موقعیت نگیرن.
بهترین واکنش، پرت کردن گوشی راننده به بیرون خودرو یا اتوبوس هست :دی البته اگه زبون خوش حالیش نشد :))
پاسخ:
راهکار موثری هست :)
سلام
کاملاً درست می فرمائید ...
پاسخ:
سلام
ممنون از تایید شما :)
پیام اخلاقی: زود رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.
پاسخ:
فکر کنم منظورتون دیر رسیدن بود؟
سلام به نویسنده گرامی.
خوبید؟
خوشید؟ 
ببخشید چند وقته بعضی پست ها از زیر دست های ما در میره و وقت نمیکنیم بخونیمشون.
امیدوارم حال و احوال تون خوب باشه و مدار دنیا بر وفق مرداتون باشه.
همین.
موفق و موید و مظفر و منصور باشین. :)

پاسخ:
سلام به خواننده عزیز :)
خداروشکر، خوبم، شما خوب هستید؟
خواهش میکنم، میدونم سرتون شلوغه، موفق و موید باشید :)
ممنون از لطف شما :)
والا با بعضی آدما اصلا نمیشه حرف زد!!! یا اونقدر بی ادبن که یه چی میگن شرمت میشه، یا اونقد عصبی که یهو میگیرن میزننت!!! :/
در نتیجه بهتره از ماشین پیاده شی فقط!
پاسخ:
بله موافقم، با بعضی از راننده ها نمیشه حرف زد اما بعضی از راننده ها هم قبول میکنن.
اینم راه حل خوبیه :)
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۴ خان بلاگستان
درسته .
سپاس.
پاسخ:
خواهش میکنم :)
سلام راستش باید اعتراف کنم که من از این راندگانم و چهره ام نزد شما شطرنجی..
البته من پیام نمیدم زیاد بیشتر دنبال موزیک دلخواه میگردم :)
سعی در اصلاح خود دارم..
پاسخ:
سلام
خوشحالم که سعیتون رو میکنید.
زندگی نعمت بزرگیه که با یه غفلت ممکنه این نعمت رو از خودمون یا دیگران بگیریم.
همیشه فکر میکنیم مرگ مال همسایه اس و ما به اندازه یک فاصله ی امن از حوادث دوریم ... واسه همینه که نمیترسیم و تا گلوی مرگ جلو میریم .
پاسخ:
بله متاسفانه اصلا به خودمون نزدیک نمیبینیم.
سلام دوست خوبم
من با چنین چیزی مواجه شدم وبه راننده آژانس گفتم خطرناکه توی بزرگراه پشت رل باتری موبایل رو چندبار بیرون اوردی ومدان گوشی رو ریست می کنی ..اگه مشکلی هست نگه دار حل کن
گفت ایناها پلیس جلوتره برو بهش بگو ..همون جا وسط بزرگراه وایسا ماشین بگیر شنا چه کارداری من پشت فرمان چه کار می کنم با موبایلم ..این وسیله شخصیه..!!
من گفتم که شما اگه خودت تنها بودی درسته ولی راننده آژانس باید مواظب جان مسافرش هم باشه...ولی کو گوش شنوا!!!##@
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چه کار خطرناکی. البته توجه به هر کاری جز رانندگی، پشت فرمان خطرناکه.
عبرت ها زیاد است و عبرت گیرندگان اندک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">