زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 154

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- گاهی به دلیل مسائل زندگی و گاهی بخاطر غرق شدن در روزمرگی، ناخودآگاه سقف آرزوهایت را تا جایی پایین میکشی که بدون هیچ تلاشی به آنها برسی. آن وقت یک روز که از رسیدن به همان آرزوهای کوچک خوشحالی به خود می آیی و میبینی حتی شبیه آرزوهایت نیستی، آنچه که به آن رسیدی در گذشته به نظرت بدیهی می آمده. باید همیشه هشیار بود، همیشه.


@اولی: چطور شد که آسیب دید؟

@دومی: داشته میرفته بیرون، از یه بلندی افتاده و چندجاش شکسته.

@اولی: تو این سن خیلی خطرناکه.

@دومی: میدونی! همه دیشب داشتم بهش فکر میکردم؛ همه اش عذاب وجدان دارم، تو وضعیت بدیه.

@اولی: حالا بمیره عذاب وجدانت بیشترم میشه!

@دومی: آره خیلی.


علت عذاب وجدانش را نمیدانم اما این عجیب ترین شکل دلداری بود که تا کنون شنیده ام.



- تابستان های کودکیم در بین بوته های این گل زیبا و مفید سپری شد.


در مسیر CinnoVex



تا سینووکس صد و پنجاه و پنجم، ایام به کام

نظرات (۹)

سلام
واقعا... من به این باور دارم که اگه آرزویی در وجود ما هست حتما خدا راه رسیدن بهش رو هم در وجودمون گذاشته، پس چرا باید سقفش رو بیاریم پایین؟! :-))
پاسخ:
سلام
بله موافقم دلیلی نداره سقفش رو پایین بیاریم :)
عنچه گله یه کم سبز تیره تر بود میگفتم خشخاشه :)))) 
دلداری و عذاب وجدان عااالی بود :))))
پاسخ:
خشخاش؟ اونم تو منطقه ما؟ نه این تخم گل ختمی هست :)
قابل شما رو نداشت :)
یاد تابستونای بچگی به خیر...
پاسخ:
به خیر :)
اینکه گل ختمیه 
گل ختمی به این قشنگی ندیده بودم :) 
پاسخ:
بله گل ختمی هست، نگاهتون زیباست :)
سلام به خواننده گرامی 
راستش ما به این گلا میگیم گل ختمی. فکر کنم همین اسمش باشه دیگه؟ نه؟ :)
رنگای متفاوتی هم داره. دم خونه ما پر بود از این گلا. 

الام به کام و موفق و موید باشین. :)
پاسخ:
سلام، منظورتون نویسنده بود؟
بله گل ختمی هست، رنگ های زیادی داره.
ممنون شادکام باشید :)
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۹ خان بلاگستان
:)
پاسخ:
شاد باشید :)
آرزو..... چقدر حرف براش دارم و هیچ حالی برای گفتنش نیست....

 منم دلیل عذاب وجدانش رو نفهمیدم حتی برگشتم دوباره خوندم که ببینم از چی عذاب وجدان گرفته!!! مسخره ترین نوع دلداری بود :|

گلهای زیبا :)
پاسخ:
ان شالله سرحال باشید و سرفرصت برامون از آرزوها بگید :)

بله دلداری عجیبی بود.

تقدیم به شما :)
خیلی واقعا سبک دلداریش نگاه منو به زندگی عوض کرد!!! :)))))
پاسخ:
همینطور نگاه منو :)
http://yon.ir/bISqa
:)
فکر می کنم همه زندگیم همون پاراگراف اول شماست
پاسخ:
باید تلاش کنیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">