زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 153

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- برای داشتن زندگی رو به پیشرفت، انگیزه ها و هیجان های دوره ای کافی نیست؛ خاموش کردن یک ماهه گوشی موبایل، حذف چند هفته ای حساب کاربری شبکه های اجتماعی، ده جلسه شنا در استخر قهرمانی، مطالعه کتاب 5000 صفحه ای در چند روز، گوش کردن 100 جلسه سخنرانی با موضوع موفقیت و ... فایده چندانی ندارد.

باید عادت های مثبتی ایجاد کرد. باید برخی از روال ها را در زندگی تصحیح کرد. اگر برخی رفتار و اعمال را به صورت عادت در زندگی نهادینه نکنیم، انرژی زیادی برای انجام آنها لازم داریم. گاهی انرژی لازم برای شروع انجام کار، بیشتر از انجام آن کار انرژی خواهد برد.

تلاش برای ایجاد عادت های مثبت از هر برنامه ریزی دقیقی موثرتر است.

هر روز اعتقاد بیشتری به صحبت های استاد شعبانعلی درباره تغییر سبک زندگی پیدا میکنم. 


- تابستان است و گرما و گرما و گرما و گاهی گزگز دست چپ.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و پنجاه و چهارم، ایام به کام

نظرات (۱۰)

سلام. البته تابستون برای من بد نیست. گزگزم کم میشه در هوای گرم. و از اینم مهمتر اینه توی هوای گرم بعد از تزریق هیچ علامتی ندارم و انگار اتفاقی نیفتاده. اما امان از زمستون...
پاسخ:
سلام :)
گرما علائم بیماری رو تشدید میکنه، جالبه برای شما بالعکس هست. عوارض سینووکس مثل سرماخوردگیه، پس عجیب نیست که با سرما تشدید بشه.
ان شالله همیشه سلامت باشید :)
دقیقا...
ذره ذره باید خوبیجات رو تو زندگیمون عادت کنیم... 
انشاءالله که سلامت باشی❤
پاسخ:
بله دقیقا ذره ذره.
ممنون شما هم سلامت باشید دلژین عزیز :)
درسته باید عادت های جدید ایجاد کرد.

هوا بدجور گرم شده .
پاسخ:
گرم و تمام نشدنی انگار.
لینک این پست رو گذاشتم تو گروه خواهرونمون :) 
پاسخ:
امیدوارم مفید باشه :)
سلام به نویسنده گرامی :)

البته خود عادت زیاد هم خوب نیست. عادت یک وقتایی خودش میتونه کشنده زندگی باشه. حتی عادت های مثبت. 
به قول شاعر گفتنی به بی عادتی کاش عادت کنیم :))

ایام به کامتون ان شالله.
از این هفته برنامه نود ما هم شروع شد. دوشنبه ها میشه تاریخ به روز شدن وبلاگ شما. و برنامه نود. :)

پاسخ:
سلام بر خواننده عزیز :)
هر توانایی در انسان شمشیر دو لبه است, باید خوب ازش استفاده کنیم.
ممنون شادکام باشید :)
از برنامه نود متشکریم :)
سلام، من البته زیاد با آقای شعبانعلی آشنایی ندارم. ولی فکر میکنم دیدگاه ایشون نزدیک هست به آقای تونی رابینز. موفق بودن در چشم دیگران با داشتن رضایت شخصی و باطنی در زندگی خیلی متفاوت هست. به نظرم دیدگاه‌های ایشون بیشتر مربوط میشه به جوامع سرمایه‌داری. البته که جامعه ما هم به اون سمت پیش رفته و داره به سرعت پیش میره. اما به نظرم نمیشه گفت که جامعه سرمایه‌داری بهترین نوع جامعه است.
پاسخ:
سلام
بنده هیچکدام رو دقیق نمیشناسم, فقط سعی میکنم هر آنچه برای زندگی خودم مفیده از حرفهاشون استخراج کنم.
بله مشخصا هر آنچه در جامعه سرمایه داری وجود داره نه بهترینه نه بدترین.
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همیشه فکر میکنم، برای انجام دادن یک کار، باید شروعش کنیم! خیلی بدیهیه ولی من بارها اینو به خودم یادآوری میکتم!
پاسخ:
بله ما هنوز در بدیهیات موندیم :)
ای وای من. چه اتفاقی گزگز دست چپ در وبلاگ من هم ریشه یابی شده. البته امیدوارم برای شما علت دیگری داشته باشه.
موفقیت چیزی نیست جز تفکر، ارداه، رازداری و حسن نیت
پاسخ:
علت گزگز دست چپ بنده مربوط به ام اس هست و یکی از علائم شایع هست. فقط باید خودم رو خنک کنم تا رفع بشه.
موفقیت هم سخته و هم آسون.
سلام بر دوست بیانی عزیز خوبین؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز, خداروشکر خوبم, شما خوب هستید؟
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۳:۱۴ یـک مـعــلّـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
یک ضرب المثل-فکرکنم-چینی،میگه:یک سفرهزارفرسخی،با"قدم اول"شروع میشه!
درواقع،
حتی اگه بهترین هدف ها رو هم انتخاب کنیم،ولی تغییری متناسب باهدفمون،دررَویّه هامون ایجادنکنیم،
به هیچ دستاوردمثبتی نائل نخواهیم شد.
.
به شخصه مطالعه‌ی کتاب‌ها ومطالبی رو که دررابطه بارموزموفقیت وآموزش روش های کاربردی درارتقاء سطح زندگی،هستش،رو خیلی دوست دارم.
.
به به!چه شکوفه هاااای زیباااایی^ــ^
فکرکنم احتمالاً این یک نوع ازگیاه ِ"خاکشیر"باشه-ازتیره ی شب بویان-
.
سلامتی وشادکامی نصیبتون،
و
درپناه خدای مهربون باشید :)
پاسخ:
با سلام و عرض ارادت خدمت آقا معلم بیان :)
ضرب المثل درست و دقیق هست.
کاملا درست میفرمایید، باید برای هر هدفی تلاش کرد.

متاسفانه من اطلاعاتی در مورد گیاهان ندارم، فقط دوست دارم زیباییشون رو ثبت کنم، ممنون برای اطلاعات گیاه شناسیتون :)

ممنون سلامت باشید :)
خداوند یار و یاورتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">