زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 126

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- یکی از کارت ها را انتخاب میکنم و دعا میکنم خالی نباشد. مبلغ را وارد میکنم و از اینکه دستگاه در حال شمارش پول است خوشحال میشوم.

دو پیرمرد از بانک خارج می شوند، پیرمرد دیگری قصد داخل شدن دارد اما لحظه ای مکث می کند و از آنها می پرسد, حقوق ها را واریز کرده اند؟ پیرمرد اولی با ناامیدی می گوید، نه هنوز اما برو داخل سوال کن شاید مال شما را واریز کرده باشند، و چیزهایی در مورد تاریخ وعده داده شده می گویند.

پول را از دستگاه میگیرم و به سالهای کهنسالی فکر میکنم. به بیمه ای که هر ماه بصورت منظم و بموقع از حقوقمان کم میشود اما موقع بازپرداخت نظم فراموش می شود.


- صدای فشرده شدن برف زیر کفش ... صدای چند سگ از حیاط بیمارستان ... سکوت ... صدای فشرده شدن برف زیر کفش ... سکوت ...



در مسیر CinnoVex



تا سینووکس صد و بیست و هفتم، ایام به کام

نظرات (۱۱)

۲۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۱ پرتقالِ دیوانه
منم برف میخوام :(
پاسخ:
برف های ما هم اب شد.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۵ فیلو سوفیا
خوش به حالتون برف دارید:)

این بیمه هم واسه خودش ماجرا ها و بدبختی هایی داره و معلوم نیست در آینده قراره چه بلایی سرش بیاد:/
پاسخ:
خیلی قشنگ بود اما اب شدن :)
به نکته خوبی اشاره کردید, اینده اش کاملا نامشخصه.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۸ ببر بنگال
این عکسها چیه؟
پاسخ:
برف امروز صبح :)
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۵ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی :)

اینجور مواقع میگن برف نو برف نو سلام! ولی من یاد این شعر افتادم الان :)

مـراعـات پـر و بـالـت نکردیم
نظر بر لطف هر سالت نکردیم
سلامِ تازه ات از چیست؟ ای برف!
مـگـر صــد بـار پامالت نکردیم؟!

میلاد عرفان پور 

تا سینوکس بعد ایام بر وفق مراد ان شالله. 

پاسخ:
سلام :)
شعر بسیار جالبی بود ممنون :)
ممنون , شاد باشید:)
ما امسال بارون هم نداشتیم حتی :(
حسودیم شد!!! :)

پاسخ:
مگه شما اهل شیراز نیستین؟
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۳ روح سُفالی
واقعا... 
پاسخ:
متاسفانه.
موقع گرفتن پول بیمه خوب زبونشون درازه، موقع دادن حقوق بازنشستگی حالا هی ما بدویم دنبالشون :-|
پاسخ:
بله متاسفانه.
حقوق ما رو هم نداده اند هنوز :(
پاسخ:
ان شالله بزودی همراه با عیدی و پاداش و مزایا تقدیمتون میکنن:)
:)
پاسخ:
شاد باشید :)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۰۶ ع.پ (رهگذر)
درود بسیار 
بالاخره امتحان ها تمام !
و تازه نمرات همه ره جز یکی اعلام کردند 
شکر خدا قبول شدم 
احوال شما چگونه است ؟ 
ابام به کام هست ان شاالله 

آخ برف 

چقدر دلم برف میخواهد این روزها 

امیدوارم ما امسال چشممان به جمال یک برف درست و حسابی روشن شود.

حقوق و یمه و واریز و ... 
که من هر روز با اون سر و کار دارم 
درباره اون بحث نکنم بهتره .

پاسخ:
ارادات فراوان
خداروشکر که به خوبی تمام شده، ان شالله همیشه موفق باشید :)
خداروشکر حالم خوبه و برف دیروز حالمونو بهتر کرد، جای همه دوستان خالی :)

ان شالله شهر شما هم سفید پوش میشه.

هیچکس دوست نداره در  این مورد صحبت کنه.
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۶ مهراد فروتن
چقدر خوب می نویسید! 
چند وقت بود نیومده بودم اینجا و الان با خوندن این متن کلی حالم خوب شد 
محتوا ناراحت کننده بود اما فرم نوشتنش خیلی خوب بود 
ممنون که هستین :)
پاسخ:
ممنون از لطف شما :)
خوش اومدید، قدم رنجه فرمودید.
من از شما خوانندگان گرامی تشکر میکنم که تشریف میارید و میخونید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">