زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 112

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- با مطب پزشک تماس میگیرم برای گرفتن نسخه جدید داروهایم. منشی میگوید دکتر تا 30ام مهر نیست، اگر دارو دارید منتظر بمانید و اگر نه این بار یک پزشک دیگر برای نوشتن نسخه پیدا کنید. ماه آینده نیز فقط 13ام آبان خواهد آمد.

با پذیرش پزشکم در دوره فوق تخصص این موقعیت دور از تصور نبود. باید قبل از دوشنبه هفته آینده یک پزشک جدید پیدا کنم والا هر بار که بخواهم دارو بگیرم این ماجرا تکرار خواهد شد.


- از مسئول پذیرش داروخانه میپرسم امکان ندارد با نسخه دفعه قبل که به دلیل کمبود دارو نصفه پیچیدید، نصفه دیگر را هم بدهید، پزشکم تا 30ام نیست؟ میگوید نه باید نسخه جدید بیاوری، یک متخصص پیدا کن برایت نسخه بنویسد. میپرسم مطمئنید پزشکی بجز متخصص مغز و اعصاب می تواند این دارو را تجویز کند؟ با کمی تردید میگوید 90% مطمئنم.

میپرسم این بار هم فقط یک بسته خواهید داد؟ میگوید بله، فعلا دارو کم است.



- بهار و تابستان و پاییز را جا میدهم در یک قاب و گذر عمر شیرین را تماشا میکنم. شش ماه را میتوان در یک چشم بر هم زدن دید.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و سیزدهم، ایام به کام

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۹
ام اسی خوشبخت

زنده دلی باید

لذت عکاسی

نظرات (۱۰)

سلام. وقتتون بخیر.امیدوارم روزای زندگیتون مثل برگای رنگارنگ پاییز،رنگارنگ و زیبا باشه. این پست رو خوندم ناخوداگاه به کارای خودم خندیدم آخه طیف وسیعی از دکترها رو دارم که هر کدومم نظر خاص خودشون رو دارن!!!! پیشه هر کدومم میرم میگن خیلی وقته نیستی کم پیدایی!! دیگه نمیگم رفته بودم پیشه اونیکی دکترم! کار دستی نیست البته. مسیر سینوکستونم جنگلیه ها
پاسخ:
سلام ممنونم, زندگی شما هم همینطور :)
من تو این مدت فقط یه دکتر داشتم برای ام اس و یه دکتر برای تیروئیدم. برای من تغییر دکتر دردسره بزرگیه. خداروشکر شما از این لحاظ مشکلی ندارید.
نه اتفاقا یه خیابون خیلی معمولیه با چندتا درخت و بوته, من از زوایای مختلف ازشون عکس میگیرم چون عکاسی رو دوست دارم.
همیشه به شادی :)
و خودت رو برای دارو ناراحت نکن. پیگیر باش ولی اذیت نکن خودت رو. قطعا خدا هفته دیگه هم هست :)
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم, همینطور شما :)
کاملا درسته, خداهمیشه هست :) ناراحتش نیستم, فقط باید یه دکتر دیگه پیدا کنم که یکم زمانبره.
نمیشه چندتا نسخه با تاریخای متفاوت بنویسن برات؟؟ که این مشکل حل بشه ؟
پاسخ:
دکتر قبلی نمینوشتن اما دکتر جدید نوشتن خوشبختانه.
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۳ ع.پ (رهگذر)
درود
برای خطوط آخر نوشته ها ...
اینها همه عمر ماست که میرود به باد ...

با امید به بهبود و سلامت روزافزون شما
پاینده باشید
پاسخ:
درود بر شما
بله عمر عزیز میره.
ممنون دوست عزیز, ان شالله شما هم همینطور :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۹ مهراد فروتن
سلام 
وای از دست این کمبود دارو
وای از دست این دکتر هایی که می رن 
پاسخ:
سلام, شما خودتونو ناراحت نکنید, ان شالله حل میشه :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۱۴ نیکی بیات
توکل به خدا :) دارو هم خواهد بود من مطمئنم :))
پاسخ:
بله خوشبختانه گرفتم :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۰ کبوتر حرم
ان شاءالله شفای تمام بیماران
پاسخ:
ان شالله :)
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۸ بانوچـ ـه
شاد باشی و سلامت عزیزم :)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز, شما هم همینطور :)
چه بد. ان شاالله مشکلتون برطرف بشه.
حالا پزشک پیدا کردید؟
پاسخ:
ممنون, بله خوشبختانه بموقع پیدا کردم :)
۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۸:۰۶ مهراد فروتن
آخه هم از کمبود دارو خاطره بدی دارم 
هم از رفتن دکتر ها
پاسخ:
با کامنت قبلی متوجه شدم خاطره از دوران بیماری مادرتون زیاد دارید در این زمینه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">