زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 107

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


از هر سن و سال داری میپرسی بزرگترین درس زندگی چه بود, میگوید صبر.

تکرار مکررات است اما گاهی سخت میشود. گاهی همین یک کلمه می شود کوهی که باید زیرش کمر خم کنی. گاهی می شود یک فریاد که باید ببلعی.

اما مگر وظیفه ما جز همین صبر است؟

مقدرات رقم خورده, روزی تضمین شده, وعده استجابت خواسته ها, همه و همه نشان یک وظیفه است, صبر.

میدانم که همین یک کلمه گاهی میشود استخوان در گلو, استخوانی که فرو دادنش میشود طاقت فرسا و بالا اوردنش میشود زجر مضاعف.

انسان؛ این سر سخت ترین مخلوق پروردگار, می تواند ایوب شود, نماد صبر. پس بیش از این بهانه آوردن تحقیر خود است. تحقیر گوهر وجود خود. بیدار شو.


تا سینووکس صد و هشتم، ایام به کام

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
ام اسی خوشبخت

داستان دنیا

نظرات (۱۱)

اعتراف میکنم این پست رو ۳ بار خوندم از اول ولی نفهمیدم چی میگه
پاسخ:
یک تلنگر به خودم بود، صبوری کن، صبوری کن، صبوری :)
ای کسانی که ایمان آورده اید، از صبر و نماز یاری بگیرید!
بقره 153
پاسخ:
ان شالله عامل به قرآن باشیم :)
از قدیم گفتم گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی .
پاسخ:
از قدیم گفتن یا شما گفتید؟
واقعا صبر ! مامانم میگه خدا قبل اینکه مشکلی رو بده قبلش صبرش رو میده اینو باور دارم

پاسخ:
کاملا با مادر گرامیتون موافقم، خودم به عینه تو زندگیم اینو دیدم :)
عجب پست خوبی بود..عالی نوشتید :))

اگرچه گاهی سخت ترین کار صبر هستش ولی جز صبر چاره ای نیست  
پاسخ:
شما لطف دارید :)
بله چاره ای جز صبر نیست :)
واقعااا همین جوره
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ان الله مع الصابرین :)
پاسخ:
بدون شک:)
خلاصه این پست تو یه ایه قران :)
از قدیم گفتن .اشتباه تایپی شده.
پاسخ:
ممنون :)
باز رسانه ها جنگ با ما ام اسی ها رو شرو کردن. تیتر زدن "موج خطرناک ام اس در راه است..." اولین چیزی که به ذهن خواننده خطور میکنه یه مریضی شبیه طاعون هست که در گذشته چند هزار نفرو کشته. نمیدونم ازین جور تیتر زدن ها چه سودی میبرن؟موج خطرناک ام اس... شایدم خطرناکه ما نمیدونیم!!!!!!!! البته یه مقاله ای هم انجمن ام اس انگلیس منتشر کرده که 50 درصده ام اس ها نهایت 3 سال میتونن کار کنن و 80 درصد ما ام اسی ها نهاااایت 15 سال بتونیم کار کنیم! و85 درصد ماها بعد 7 سال ام اس پیشرونده سراغمون میاد. تیتر خبرگزاری های داخلی به کنار ولی این مقاله معتبر با آمارش داغونم کرد.
پاسخ:
رسانه ها معمولا به اغراق علاقه دارند.
به این مقاله ها هم زیاد اطمینان نکنید، همین مقاله ها هم نوعی رسانه هستند، دوستان ام اسی دارم که سالهاست این بیماری رو دارند و الان کاملا سالم و سرحال هستند. یکیشون دقیقا تو 15امین سال ام اس قبول شد دانشگاه، الان به تنهایی تو یه شهر غریب درس میخونه :)
شما چرا همیشه دنبال اخبار منفی در مورد ام اس هستید؟
جالبه شما تو مرحله پیش ام اس هستید، اگه درمانو جدی بگیرید ممکنه تو چند سال کاملا مشکلتون حل بشه، چرا انقدر تلاش میکنید روحیه خودتونو خراب کنید؟ شما که خوب میدونید روحیه چقدر تاثیر داره تو پیشرفت بیماری.
۱۹ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۶ مهراد فروتن
ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین 
پاسخ:
ممنون برای یادآوری کلام حق :)
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۹ زنی در آستانۀ خویشتن
عیدتون مبارک
پاسخ:
ممنون، عید بر شما هم مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">