زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 102

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- "مانند ابر بهار گریه میکرد"

این جمله را پرستار می گوید و ادامه میدهد, میگفت چرا من؟ چرا بین این همه آدم من باید بیمار شوم؟ همسرم درخواست طلاق داده, بزودی فرزندم را نیز با خود میبرد.

برادرش برای پرستار از این مرد بی وفا میگفته. مردی عیاش و خوش گذران که حتی عرضه یک روز نگهداری از فرزند را ندارد. میگفته من و برادرم مانند کوه پشت خواهرمان ایستاده ایم اما روز و شبش شده گریه.

پرستار می گوید به برادرش گفتم او از تنهایی و طلاق نمی ترسد، غم او فقط غم فرزند است.

تزریق را انجام می دهد و رو به من میگوید این حرف را فقط یک مادر درک میکند، مادری که حالا با هر بار نگاه کردن به فرزند، با فکر فراق دلش ریش میشود.

پرستار با ناراحتی میگوید توی این مملکت مرد هر چه باشد فرزند مال اوست. با حرص ادامه میدهد، فقط صبر می کنند بچه از گند و کثافت که درامد تقدیم مرد می کنند.

به پرستار میگویم ان شالله همانطور که برادرش گفته، همسرش از پس نگهداری کودک برنیایید و او را نزد مادر بازگرداند.

پرستار آمینی از ته دل می گوید و خداحافظی میکند.


- هنوز فکرم درگیر اوست. فکر میکنم به روزی که آن زن جوان با هزار امید و آرزو پا در خانه مرد گذاشته، به روزی که فرزند دلبندش به دنیا آمده، به هزار نقشه و برنامه که برای آینده فرزندش داشته، به رویای عروس یا داماد شدن فرزندش و ... . اما حالا بخاطر نام یک بیماری و ذهنیت اشتباه جامعه، برچسب ناتوانی خورده و بجای جنگیدن با بیماری، باید با همسری بجنگد که اگر در کنار او میماند شاید غلبه بر بیماری بسیار آسانتر میشد.

کاری از دستان ناتوانم برای این زن ساخته نیست، پس با تمام قلبم برای او صبر و سلامتی آرزو میکنم.


تا سینووکس صد و سوم، ایام به کام

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱
ام اسی خوشبخت

داستان دنیا

نظرات (۱۷)

:(
پاسخ:
دعا کنید برای این مادر و تمام مادرهای مظلوم دنیا.
ادم میمونه چی بگه)):
پاسخ:
بله چیزی نمیشه گفت، برای مادر و فرزند دعا کنید.
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۸ آبان دخت ...
براش دعا می کنم :(
پاسخ:
ممنون دوست مهربان :)
سلام و وقت بخیر
خدا عاقبت همه را به خیر کند

با اجازه لینک شُدید
لبت همیشه خندان و دلت زنده به عشق حضرت حق
پاسخ:
سلام، متشکرم شب شمام بخیر
ان شالله :)

لطف کردید :)
متشکرم، دلشاد باشید :)

:'(
بیچاره بچه که بالاخره یا از مادر یا از پدرش جدا میشه ...
پاسخ:
بله برای یه بچه 7 ساله بسیار سخته.
ان شاالله خدا بهش سلامتی بده و به مریضها...
ولی فکر نکنم دادگاه هم همینطوری بیخودکی بچه رو بده به پدره . بالاخره باید یه سری صلاحیت ها رو داشته باشه...
پاسخ:
الهی آمین :)
بله درست میفرمایید اما باید سندی برای اثبات بی صلاحیتیه اون شخص به دادگاه ارائه کنن که گویا سندی ندارن.
اثبات مواردی که پرستار میگفتن بسیار سخته.
:( وای خدای من..
پاسخ:
برای این مادر و فرزند دعا کنید.
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۸ مهراد فروتن
ما هم گاهی خیلی بدیم :(
پاسخ:
شما و بدی؟
چرا چنین فکری می کنید؟
زندگی یعنی همین دیگر...
لقد خلقنا الانسان فی کبد حقیقت تلخی است که باید بپذیریم
پاسخ:
بله درست می فرمایید.
و وای بر ظالم ...
منم تنها کاری که ازم برمیاد فقط دعاست ... ان شاءالله مشکلاتش حل بشه ...
پاسخ:
ان شالله، ممنون که دعا می کنید :)
چه ظلم بزرگی است به این زن :(
انشاالله خدا بهش صبر و آرامش بده..
پاسخ:
ان شالله، ممنون نگار بانوی مهربان :)
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۹ روح سُفالی
سلام بر شما
حتما دعاش میکنم
پاسخ:
سلام دوست عزیز :)
ممنون لطف می کنید :)
خدا کمک کنه ..
پاسخ:
الهی آمین :)
:-( این بیماری اسمش آدمو بیچاره میکنه نه خودش
پاسخ:
متاسفانه ناآگاهی همیشه بزرگترین صدمات رو میزنه.
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۲ ساکن طبقه 40
داغان می شویم :((
پاسخ:
خدا نکنه، سلامتی باشید، براشون دعا کنید :)
سلام؛ احوال شوما ؟! :)خوبی ؟
پاسخ:
سلام، ممنون خوبم شکر خدا:)
 شما خوبید؟
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۲ مهراد فروتن
همه مون بعضی وقت ها بد می شیم 
خواسته یا ناخواسته! 

پاسخ:
بله درسته اما باید حواسمون باشه، ظلم به بندگان خدا قابل بخشش نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">