زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 101

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

- گاهی که فرصتی پیدا میکنم بصورت تصادفی به چند وبلاگ جدید سر میزنم تا با چند فکر و ایده جدید آشنا شوم.

این بار چند وبلاگ با موضوع شکست عشقی و غم و اشک و آه قسمتم می شود. ذهنم خسته می شود از خواندن نوشته هایی که نویسنده به دنبال راه حل نیست و فقط میخواهد بخشی از ذهنش را خالی کند توی وبلاگش. با خود فکر میکنم این نوشته ها از جنس من نیست، ذهن من همیشه به دنبال راه حل برای مسائل است، برای بار هزارم تصمیم میگیرم دیگر وبلاگ جدید نخوانم. اما برای بار هزار و یکم چشمم میخورد به نام وبلاگی که مشخص است از شکست های عشقی و خالی کردن ذهن در آن خبری نیست. چند پست اولش را میخوانم، درست حدس زده بودم، نویسنده به دنبال چالش است، به دنبال راه حل، به دنبال ایده های نو و ... . اگر چه عمق غم های او از وبلاگ های قبلی بیشتر است اما میان همین غم ها به دنبال امید است و به دنبال راه حل. اگر چه از غم های عمیق می نویسد، اما از امیدهای بزرگ نیز می نویسد. او میان تمام این بیم و امیدها، میان این غم ها و شادی ها به دنبال زندگی است، زندگی بهتر برای خود و دیگران. دیگرانی به وسعت تمام آدم های دنیا.

تعداد این وبلاگ ها اگر چه کم است اما دلگرمم می کند به نوشتن و خواندن.


تا سینووکس صد و دوم، ایام به کام

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
ام اسی خوشبخت

چالش های دنیای مجازی

نظرات (۱۳)

ای کاش اون وبلاگو به ما هم معرفی میکردید :)
پاسخ:
درسته اون روز یه وبلاگ خاص رو خونده بودم اما منظورم از این نوشته فقط یک وبلاگ خاص نبود :)
خب بذارین ماهم بخونیم(((:
پاسخ:
منظورم از این نوشته یک وبلاگ خاص نبود :)
راستش من هم همین چند روز پیش قصد کردم برای یک نفر بنویسم :
میدانی تفاوت من و تو در چیه؟ من به دنبال راه حل تو دنبال درک شدن.

کاملن با پستتون موافقم .
اصلن مگه میشه شما چیزی بنویسی و بشه مخالفت کرد :))

ایام به کام تون ایضن به توان ۶۳ ! :دی
پاسخ:
شما به بنده لطف دارید :)
تفاوت آدم ها خیلی زیاده، به این تفاوت احترام میزارم اما منم آدمم و نمیتونم همه آدم ها رو درک کنم.
از این وبلاگا تادلتون بخواد هست .
حالا چرا ازشکست مینویسن نمیدونم .
پاسخ:
شاید گوشی برای شنیدن ندارن، یا شاید حرف دیگه ای برای گفتن :)
وبلاگ های شکست عشقی خیلی روی مخ هستن :|
پاسخ:
نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم :)
سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه. من تا الان هیچ وبلاگی رو دنبال نکرده بودم ولی نمیدونم چی داره این وبلاگ شما دیگه. الان که دارم نظر میذارم شیفت شبم و فردام نوبت تزریق سینوکسمه. انشالا این وبلاگ ادامه داشته باشه تا همییییشه
پاسخ:
سلام
متشکرم، ان شالله شما هم سلامت باشید :)
شما لطف دارید، ان شالله تزریق بی دردی بوده باشه :)
شیفت شب، از نظر من بسیار سخته، خسته نباشید :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۳ نویسنده عشق
اوهوم :)
زندگی خوبه :)
پاسخ:
بله زندگی همیشه جنبه های خوبی داره :)
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۳ آبان دخت ...
هومممم....
کاش زیاد بشن وب هایی که به دنبال راه حلی هستن برای زندگی...
اگه وبی از غم زیاد می نویسه شاید جایی نداره برای گفتن غم هاش...

:: دل گرم باشید همیشه :)
پاسخ:
ان شالله :)
بله ممکنه، شاید چون خودم عادت به درددل کردن ندارم نمیتونم خیلی با این وبلاگ ها ارتباط برقرار کنم.

ممنون دوست عزیز، بنده هم برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم :)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۹ ساعتی تعقل
سلام بر شما
بله درست میفرمایید متاسفانه اکثر وبلاگ ها شده غمگین و فاز منفی به آدم میده
وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم به منم سر بزنید

پاسخ:
سلام دوست عزیز :)
ان شالله همه آدم ها زندگی شادی داشته باشن :)
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۷ آبان دخت ...
شاید...
به هرحال آدما متفاوتن...یکی شاید با خوردن یه فنجون قهوه آروم بشه...یکی با نوشتن و انتشارش تو وبلاگ...یکی هم با حرف زدن و...

:: مچکرم :)
پاسخ:
بله درست میرفمایید، منم به این تفاوت احترام میزارم، همونطور که گفتم فقط ذهنم رو اذیت میکنن، چون از پیش فرض های ذهنی من دور هستن.

خواهش میکنم :)

اگه هیتلر الان وضع فکری وبلاگ نویسای اینطوری رو میدید بیخیال یهودی ها میشد و هولوکاست وبلاگی راه مینداخت /چقد بعضیاشون خُلن :)))

کوچه های بن بست الگوشون خیابانیه مثلن

پاسخ:
انسان موجود عجیب و پیچیده ایه، برام قابل درک نیست اما آزادی بیان یعنی همین :)
وبلاگ هر ادمی ی دنیای جداست :)
اونم میاد حرف دلش رو میزنه...:)
پاسخ:
بله موافقم، فقط من نمیتونم ارتباط برقرار کنم :)
عجب تلنگری بود برای من :)
داشتم پست هاتون رو میخوندم رسیدم به اینجا افتادم یاد دوران کنکورم که همش غر میزدم :) 
شکست عشقی نخوردم ها ولی صد برابر یه شکست عشقی خورده به کنکور غر میزدم و آه و ناله میکردم :))

پاسخ:
برای همه این موقعیت پیش میاد، مهم اینه به عنوان تجربه ای برای آینده و صبوری تو موقعیت های مشابه ازش استفاده کنیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">