زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 87

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- رسیدن به شهری که در آن هیچکس منتظرم نیست همیشه کمی برایم دلهره آور است اما این بار همه آدم ها را انگار آشنا میبینم. پسر جوانی که مشغول بازاریابی است و به دوستی توضیح می دهد، "هنگامی که تو خوابی زیرگروه های تو فعالیت می کنند و پول در حساب تو سرازیر می شود" !. دخترک گریان که التماس وار به کسی می گوید خطایی مرتکب نشده است. دختر و پسر جوان با آن جاکلیدی های جفتشان که پچ پچ می کنند. اما تمام این حس آشنایی وقتی رنگ می بازد که میفهمم تمام آدرس هایی که از دوستان گرفته ام اشتباه است و نیم ساعتی است دور خودم میچرخم، احساس کودکی را دارم که دست والدین خود را رها کرده است. وقت تنگ است و مجال پرسش و پاسخ مجدد نیست. نقشه روی گوشی موبایل نیز کمکی نمی کند، به ناچار متوسل می شوم به قدیمی ترین روش مسیریابی انسانی، یعنی پرسش از محلی ها و به سهولت مسیر را پیدا میکنم. درس عبرتی می شود برای من که به تجربیات قدیمی دوستان درباره آدرس ها اعتماد نکنم.


حاصل سفر بارانی


- عصر جمعه؛ ساعت 18:56

من: میخوام یکم ورزش کنم

@ چه خوب، بجای منم ورزش کن :)

من: سلامتی مثل مسواک میمونه، یه چیز شخصیه، پس باید خودت ورزش کنی ;)

@ چه تعبیر جالبی تا حالا نشنیده بودم:))

من: میدونی که من کلا منحصر به فردم ;)

@ دقیقا.


- اولین پست غیر مرتبط با بیماری ام اس چطور بود؟


تا سینووکس هشتاد و هشتم، ایام به کام

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۳۰
ام اسی خوشبخت

نظرات (۱۹)

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۹ ماهی سیاه کوچولو
میخواستم همین رو بگم
که بیشتر پست بزارین و همیشه هم درمورد بیماریتون نباشه
خوشحال میشم به شخصه باهام در میون بزارین حرفاتونو :)
پاسخ:
پس شما هم موافقید
ممنون شما لطف دارید :)
عالی بود
استعدادتون توی پست غیر مرتبط بیشتره((:
پاسخ:
ممنون لطف دارید
منتظر بودم دوستان بگن، شما بهتره در مورد بیماری بنویسید :)
عالی بود
اینطوری خیلی بهتره، زندگی خوبیایی هم داره قرار نیست فقط بدیاش ب چشم بیان:)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز لطف دارید.
درسته بیماری خوشایند نیست اما من سعی میکنم جوری از بیماری بنویسم که آزاردهنده نباشه و فقط اطلاعات خوانندگان رو بالا ببره :)
چه تعبیر باحالی :)
پاسخ:
زندگی نیاز به نشاط داره :)
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۷ פֿـانم گــلآب
سلاااااام
مطمئناً نوشته های شما خواندنی خواهد بود :)
ایام به کام شما ایضن🍀
پاسخ:
علیک سلام
شما به بنده لطف دارید :)
متشکرم :)
بسیار هم خوب و عالی :)
و چقدر آموزنده :)
پاسخ:
متشکرم از لطف شما، خوشحالم پسندیدید :)
سلام 
خیلی هم خوب ، 
من هم با این که خیلی زیاد سفر می کنم باز هم برای بار اول سفر به یک محیط ناشناخته برام استرس آوره . 
شکی نیس که شما منحصر به فردی  :) 
پاسخ:
علیک سلام
پس حس من عجیب نیست.
شما به بنده خیلی لطف دارید :)
سلام :)
ازونجایی که تو عنوان و آدرس گفتی سبک زندگی ، پس این پست بی ربط نیست ...یا به قولی خودجنسِ! :))
خیلی هم عالی
ممنون :)

پاسخ:
علیک سلام :)
بله از این دیدگاه هم میشه به موضوع نگاه کرد :)
ممنون از لطف شما :)
تو همیشه خوب مینویسی :)
پاسخ:
شما همیشه به بنده لطف دارید :)
عالی بود :)
مخصوصا نظرتون در مورد سلامتی
پاسخ:
متشکرم لطف دارید :)
درود بسیار

چند وقتی گرفتاری و مشغله کاری و تا حدودی هم بیماری ... 
اجازه نداد به شما سر بزنم
خوبینننن ؟؟
به ما سری نمیزنید 

پاسخ:
متشکرم :)
ممنون از لطفتون، ان شالله دوره بیماری رو سپری کرده باشید و سلامت باشید :)
خداروشکر خوبم
عذر میخوام که فرصت نشد سر بزنم، گاهی مشغله فکری اجازه خبر گرفتن از دوستان رو نمیده.
یک تعبیر تکراری! البته برای من !
پاسخ:
پس شما نیز با من هم عقیده هستید :)
پست غیر مرتبط هم عالی بود:)
عکس چه خوبه :)

+سلامتی.. انشاالله همه سالم باشن
پاسخ:
ممنون لطف دارید :)
ممنون، فکر میکردم عکس خوب نیست چون کیفیتش خوب نبود.

سلامتی نعمت بزرگیه
آمین :)
موفق باشید
خوندن یک پست متفاوت از شما و دیدن این عکس نمیدونم چرا به من حس تعطیلات داد حس وکیشن
پاسخ:
متشکرم، شما هم همینطور :)
منم همین حس رو دارم، تعطیلات خوبی بود :)
شما بهتره در مورد بیماری ننویسید :-)
پاسخ:
الان این حرف رو به حساب تعریف بزارم یا انتقاد به نوشته های قبلی؟ :)
سلام عزیزم ، هرچند گذشته ولی سال نو مبارک ان شا الله سالی باشه سرشار از ارامش و سلامتی و وجدانی آسوده ، 
خیلی کار خوبی میکنی موارد دیگه هم مینویسی 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون، بر شما هم مبارک، ان شالله سال خوبی پیش رو داشته باشید :)
سلام و عرض ادب و احترام
زیبا شروع فرمودید.
احسنت
ادامه بده

پاسخ:
سلام:)
متشکرم لطف دارید، ممنون از تشویقتون :)
همه چی قشنگ بود

هم ایده 
هم انگیزه 

هم پست غیر سینوکس :)
پاسخ:
متشکرم، لطف دارید دوست عزیز :)
عــــــــــــــالی بود

پاسخ:
متشکرم از لطفتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">