زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 79

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

کادو را روی میز می گذارم، با تعجب نگاه می کند. با شادی می گویم روزتان مبارک، روز شماست البته با تاخیر. می گوید ممنون که به یادم بودی. می گویم مگر می شود به یاد شما نبود؟ در تمام کلماتش می توانم شادی را حس کنم. می گوید دیروز که مرخصی بودم بسیاری از بیماران با تماس تلفنی و پیامک شرمنده ام کرده اند. می گویم این نشان از خوبی شما دارد. در دل می گویم اما شاید هیچکس به اندازه من محبت شما را درک نکرده باشد، کاری که برای من کردید بالاتر از وظیفه پرستاری بود. این کلمات را از ذهن می گذرانم اما به زبان نمی آورم چون خود او نیز عظمت کارش را درک نکرده است.


روز پرستار بر تمامی تلاشگران عرصه بهداشت و درمان مبارک.


تا سینووکس هشتادم، ایام به کام

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
ام اسی خوشبخت

روز پرستار

نظرات (۱۴)

:)
پاسخ:
:)
:-)
پاسخ:
:)
بازم شما و حس خوبی هاتون ... :)
یه کامنت خصوصی براتون میفرستم
لطفا صادقانه نظرتون رو بگین
پاسخ:
متشکرم، نظر لطف شماست :)
بله چشم :)
چه کار قشنگی
لذت بردم:-)
پاسخ:
متشکرم :)
مبارک همه پرستارای خوب :)
پاسخ:
بله مبارکشون باشه :)

سلام

‎:)‎

پاسخ:
سلام دوست عزیز :)
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۳ مهراد فروتن
بسیار عالی 
واقعا این پرستار حقشه 
چون انسانه، و کار درست رو انجام می ده 
پاسخ:
بله حقشون بیشتر از اینه :)

:) 

روز پرستار آبجی کوچیکه حالش بد بود بردیمش دکتر، اصن یه شوق عجیبی تو وجود پرستارا بود :) 

پاسخ:
حالشون خوبه؟
خداروشکر که سرحال بودن :)
سلام. .

چقدر خوب که کادو گرفتید براشون :))
روز پرستار مبارک باشه.با تاخیر البته :)
پاسخ:
سلام
وظیفه بود :)
بله مبارکشون باشه :)
روزشون مبارک :)
چقدر خوبن کسایی که برای کارشون بیشتر از حد وظیفه زحمت میکشن :)
پاسخ:
بله مبارکشون باشه :)
بله خیلی خوبه :)
منم والا شیفته ایشون شدم روزشون مبارک :)
پاسخ:
اگر ببینید متوجه میشید اغراق نیست :)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۸ محسن رحمانی

روز پرستار مبارکباد.

پاسخ:
بله مبارکشون باشه :)
قدر شناسی یکی از بهترین خصلت هاست وچقدر خوبه که شما اینچنین هستی
پاسخ:
نظر لطف شماست دوست عزیز وگرنه محبت های این پرستار با هیچ کادویی قابل جبران نیست
چه خوب و دوستانه . 
پاسخ:
بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">