زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 61

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

روزهای خزان مانند باد پاییزی میگذرد و ما را جا میگذارد و ما ناچار از تماشای گذر عمر و کوهی از کارهای انجام نشده و برنامه های نیمه تمام و گاها دست نخورده.

یکی از برنامه های همیشگی که کمتر فرصت پرداختن به آن را داشته ام، تغذیه سالم و خواب کافی است که اولویت و اهمیت بسیار بالایی دارند. شاید دلیلش تخریب تدریجی و آرام سلول های بی زبان است، اگر بدن زبان داشت و هر روز سرمان فریاد میزد و تخریبش را گوشزد میکرد، شاید توجه بیشتری می کردیم.

در بهترین حالت ویتامین ها و مکمل ها را سر وقت میخوریم که نظم این مورد هم تا زمانی است که سرمان خیلی شلوغ نشده باشد، سرمان که شلوغ شد روز و شبمان را یکی می کنیم و همین ویتامین ها و مکمل ها هم نادیده گرفته می شوند.

اما همه این ها تا زمانی دوام دارد که صدای پیچ و مهرهای شل شده وجودمان در نیامده باشد، وقتی تمام روز را خسته باشی و احساس ضعف کنی، چاره ای جز بالا بردن اولویت تغذیه سالم و خواب کافی نداری.



تا سینووکس شصت و دوم، ایام به کام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
ام اسی خوشبخت

نظرات (۵)

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۷ کلنگ همساده
خدا قوت پهلوان. توی این آشفته بازار تغذیه، یک چیز سالم کو که بدام یابم راه. ای خدا باعث و بانی اش را...اصلاح کند.
پاسخ:
پهلوان؟! با من بودید؟ سلامتی نسبی است، تغذیه سالم هم همینطور، پس همیشه تغذیه سالم تر وجود دارد:)
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۱ کلنگ همساده
سینووکس چیه؟
پاسخ:
سینووکس داروی اصلی من برای MS، البته نه برای درمان، فقط برای کنترل بیماری
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ کلنگ همساده
بله. یک چیز هم من یاد گرفتم.
پاسخ:
خوشحالم:)
  اول سلام:))
بعضی از مطلباتونو خوندم بقیشو بعدا میخونم:)
مهمون منم باشین:)
خوش حال میشم ب منم سر بزنی...
یاعلی...
:)
+التماس دعا....
پاسخ:
سلام، ممنون دوست عزیز
محتاجیم به دعا، علی یارتون:)
خواب کافی؟؟
ساعت 1 و 27 دقیقه بامداد؟؟؟
پس من برم بخوابم باقی مطالب رو فردا میخونم
هرچند خیلی دوس دارم امشب تمومش کنم
پاسخ:
متشکرم برای وقتی که گذاشتید و خوشحالم که مطلب اثربخش بود و شما تصمیم گرفتید زودتر بخوابید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">