زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 190

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- انسان معاصر هر روز به دنبال روش های زندگی در لحظه است، فکر میکند در گذشته یا آینده زندگی میکند، فکر میکند از حال لذت نمیبرد. اگر شما نیز این افکار را در سر دارید، لحظه ای که یک تکه غذای لذیذ در دست دارید، به آینده فکر کنید و بخاطر ضرری که دارد نخورید، یا درست همان لحظه که روی تخت دراز کشیده اید و مشغول زیر و رو کردن شبکه های اجتماعی هستید به آینده فکر کنید و با اراده ای محکم به پا خیزید و ورزش کنید، یا لحظه ای که با والدین خود بر سر موضوع مهمی در حال جدل هستید، لبخندی بزنید و بگویید من قدر شما را میدانم چون نمیدانم چند صباح دیگر در کنار هم خواهیم بود پس موضوع را فراموش کنید.

انسان همیشه در حال زندگی می کند، اگر کاری را انجام می دهد یا از انجام کاری امتناع می کند. موضوع،  اولویت ها و انتخاب های اوست. و گاهی انسان بی ارادگی ها و تنبلی های خود را پشت بهانه هایی مانند "نداشتن هنر زندگی در لحظه" پنهان می کند.


- پیش از باز کردن کادو، از سلیقه کادو دهنده تعریف نکنید، ممکن است باعث شرمساری او و خجالت زدگی شما در جمع شود.


- و اکنون، زمستانی که بازگشته است.



در مسیر CinnoVex



تا سینووکس صد و نود و یکم، ایام به کام

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
ام اسی خوشبخت

داستان دنیا

لذت عکاسی

نظرات (۷)

سلام :)

بازم بلاگر برتر شدین :) مبارکه ...
پاسخ:
سلام :)
ممنون از تبریک و اطلاع رسانیتون، خودم خبر نداشتم.
بله با این بارون وبرفها هوای بهاری دلپذیر ودل انگیز شده .
پاسخ:
بله, البته اینجا واقعا زمستون برگشته و الان ما دمای زیر صفر رو تجربه میکنیم :)
تبریک میگم برتر شدن وبلاگتون رو .
پاسخ:
ممنون از لطف شما :)
زمستون در بهاری بود واسه خودش
پاسخ:
بله, شدیدا.
دنیای کامپیوتر:
(برتر شدنتان مبارک.)
پاسخ:
ممنون از لطفتون دوست فعالم :)
زندگی در لحظه واقعا جوابگوئه... کاش تبدیل بشه به یه عادت
پاسخ:
همونطور که گفتم، انسان در واقع همیشه در لحظه زندگی میکنه، فقط گاهی غافل میشه ازش :)
بخش کادو رو مواجه بودم باهاش، موافقم کاملا، بهتره آدم نرمال تعریف کنه، نه خیلی زیاد یا اصلا باز نکنه :)‌ بعضی ها این طوری راحت ترند
پاسخ:
اعتدال همیشه خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">