زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 180

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- یگانه استاد بیان می فرمایند:


"هیچ وقت صحنه ای که چند سال پیش دیدم رو از یاد نمی برم

پیرمردی که به همراه خانواده برای خرید جهیزیه دخترش به مرکز فروش لوازم خونگی اومده بود.

پیش یکی از فروشندگان نشسته بودم و داشتیم گپ میزدیم. اون خونواده اومدن. یک لباسشویی خریدن و کمی خرت و پرت. به دخترش گفت باباجان. بریم یخچال رو از فروشگاه کناری بخریم.

مغازه دار گفت حاج آقا هر مارکی که بخواین من میارم براتون

پیرمرد با خوشرویی به مغازه دار گفت:

پسرم. اجازه بده همسایه های تو هم از این خرید من استفاده کنن. بذار این پول توی بازار بچرخه

یعنی چقدر شعور یک انسان می تونه بالا باشه (شک ندارم سواد اون پیرمرد در حد ابتدایی بود)"


این مطلب از وبلاگ "دانش آموز شماره 13" ارزش بارها خواندن و باز نشر دارد، توصیه میکنم ادامه مطلب را اینجا بخوانید.



- سخت است دیدن ناحق ها و صبوری کردن. گاهی حق نه دادنی است و نه گرفتنی، بلکه فقط نادیده گرفتنی است، برای حفظ بقا.



- از غرب تا شرق دور ...


آسمان ما


آسمان آنها


تا سینووکس صد و هشتاد و یکم، ایام به کام

نظرات (۱۲)

سلام به نویسنده گرامی :)
ممنون که یادم انداختید امشب نود داره. اصلاً یادم نبود.:دی
.
پستی که لینک کردید خیلی قابل تأمل بود. چیزی بود که کمتر ما بهش توجه می‌کنیم. ولی خیلی مهمه. 
.
در مورد تصاویر:
من رو یاد داستان آرش کمانگیر می‌اندازه. خیلی بیخود و بی‌جهت. :)

«...گفته بودم زندگی زیباست.
گفته و ناگفته، ای بس نکته‌ها کاین‌جاست.
آسمان باز؛
آفتاب زر؛
باغ‌های گل؛
دشت‌های بی در و پیکر؛
سر برون آوردن گل از درون برف؛
تاب نرم رقص ماهی در بلور آب؛
بوی عطر خاک باران خورده در کهسار؛
خواب گندم‌زارها در چشمه‌ی مهتاب؛
آمدن، رفتن، دویدن؛
عشق ورزیدن؛
در غم انسان نشستن؛
پا به پای شادمانی‌های مردم پای کوبیدن؛

کار کردن، کار کردن؛
آرمیدن...
پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی
خواهش میکنم, هدف وبلاگ ما جلب رضایت شماست.
چرخ اقتصاد خیلی مهمه.
سرزمین اساطیریه, حستون کاملا درسته :)
در مورد این منطقه یک کتاب 10 جلدی نوشته شده.
شعر زیبایی بود ممنون :)
چقدر جالب بود 
ممنون
+سلامت باشی گل بانو 
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون زنده باشید دلژین بانوی عزیز :)
کتاب ده جلدی؟ :) به غیر از کلیدر کتاب ده جلدی دیگه‌ایم داریم؟ درست حدس زدم؟
پاسخ:
حدس استاد ادبیات مگه ممکنه اشتباه باشه؟
این منطقه؟ کلیدر؟ آسمان ما آسمان آن ها 
می کشمت تو از طرفای مایی؟ 
پاسخ:
توضیح دادم خدمتون :)
اون پست را هم خوندم عالی بود 
پاسخ:
بله موافقم :)
خیلی ممنون بابت معرفی :) 
شاد باشی دوست خوب من
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ممنون، شادکام باشید :)
خیلییی خوب بووود مرسی إز بِه اشتراک گذاشتنش
پاسخ:
خواهش میکنم، ممنون از نویسنده :)
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۳۸ محسن رحمانی
به نظر من اون پیرمرد از ما باسوادتره :)

چه عکسهای قشنگی .
سپاس .
پاسخ:
از بنده که حتما.
ممنون از نگاه زیباتون :)
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۵۶ سعید یگانه
سپاس فراوان از نظر لطف شما

این کوچکنوازی قطعاً از بزرگواری شماست

ضمناً اگر قرار به استاد بودنه، صد نفر مثل من خدمت شما تلمّذ و شاگردی می کنیم.

با تشکر دوباره

موفق باشید
پاسخ:
خواهش میکنم شرمنده نفرمایید استاد, لطف شما همیشه شامل حال بنده بوده, اما شاگردی و استادی مبحث دیگریست. آنچه خوبان همه دارند شما یکجا دارید و بنده هیچ.
ممنون استاد :)
سلام
آموزنده بود
حق از ما گرفتنی است و به آنها دادنی
موفق باشید
پاسخ:
سلام
جمله بسیار حکیمانه ای بود و در این پست دقیقا همین فرمایش شما صدق میکرد :)
ممنون همچنین شما دوست عزیز
واقعاً چقدر فهمیده ...

چه عکسایی^_^
هر کجا باشم باشم آسمان مال من است 
پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است
چه اهمین دارد گاه اگر میرویند قارچ های قربت ...
پاسخ:
بله خیلی.
این شعر واقعا زیباست, ممنون :)
یعنی هنوز هم اینجور انسان‌ها وجود دارن؟ چه زیبا
پاسخ:
بله خوشبختانه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">