زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 176

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- از پشت صحنه و سختی های کارمان برایش میگویم و او با تعجب گوش میدهد.

از پس انداز پول صحبت میکنیم. می گوید سخت است با این میزان حقوق پس انداز کردن، می گویم خیلی سخت است.

از سرمایه گذاری میگوییم که این روزها سخت شده و نمی شود به این راحتی اعتماد کرد.

از سودبانکی که کم شد و ...

کمتر پیش می آید درباره مسائل غیرپزشکی صحبت کنیم اما پیش آمد.

و در نهایت فراموش میکنم درباره درمانگاه طب سنتی و یکی از پزشکانش سوال کنم. شاید هفته آینده.


- آسمان را دوست تر دارم از این شهر.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و هفتاد و هفتم، ایام به کام

نظرات (۵)

۱۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۷ آقای دیوار نویس
ایام به کام:) 
پاسخ:
ممنون شادکام باشید :)

چه عکس خوبی

موفق باشید

پاسخ:
ممنون از نگاه زیبای شما.
ممنون شما هم سلامت و موفق باشید :)
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۸ محسن رحمانی
خرجو مخارج واقعا سرسام آورانه بالاست .
پاسخ:
بسیار بالا.
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۸ محسن رحمانی
موفق باشید .
پاسخ:
ممنون سلامت و پیروز باشید :)
ام اسیِ خوشبخت :) اسمی که دید آدم رو نسبت به این عارضه عوض میکنه. و آخ از آسمون ..
پاسخ:
چه خوب :)
آسمان همیشه زیبا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">