زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 175

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- پیشنهاد شما برای هدیه روز پرستار چیست؟


- آسمان هر جا همین رنگ است؟


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و هفتاد و ششم، ایام به کام

نظرات (۱۳)

۱۲ دی ۹۶ ، ۰۰:۰۴ ستاره جان
خدای من تو عالی هستی :)
کو تا بهمن :) چه پرستار مهربون و خوبی که مهربانی تو رو برانگیخته :)
پاسخ:
شرمنده میکنید، ممنون از بطفتون :)
خوش به سعادت شما که بهمن براتون دور هست، من که احساس میکنم بهمن همین فردا یا پس فرداست.
ایشون واقعا عالی هستن و هر چه در توان دارن به کار میگیرن تا ما راحت باشیم :)
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۰:۴۹ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی :)
من برای هرکسی با هر مناسبتی حقیقت کتاب هدیه دادم. الان هم پیشنهادم باز کتابه :)) کتابی از جنس شعر یا رمان حتی. 
پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
پیشنهاد خیلی خوبیه، منم از هدیه دادن و گرفتن کتاب خوشم میاد اما متاسفانه اصلا نمیدونم کتاب میخونن یا نه و اگه میخونن علایقشون چیه.
ما معمولا تو حوزه بهداشت و درمان باهم صحبت کردیم.
یک ماگ خوشگل که توی مرکز باهاش چایی بخوره و خستگیش در بشه!
پاسخ:
پیشنهاد قشنگی بود، ممنون :)
۱۲ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۲ ** دلژین **
میخوای برای اون خانمی که تزریقت رو انجام میده هدیه ببری ؟؟ 
:) هرچیزی میشه خب... عطر... روسری... یه مجسمه تزیینی... 
پاسخ:
بله، تزریقم رو انجام میدن و مهمتر از اون تو پنهان نگه داشتن بیماریم، همکاری صمیمانه دارند :)
بله درسته گزینه های زیادی هست. ممنون :)
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۱ امیرحا فظ
سلام، 
مجسمه‌های ویلو تری رو ببینید، همچنین یه آلبوم موسیقی، از سبکی که فکر میکنید دوست داشته باشند. 

پاسخ:
سلام
ممنون از پیشنهاتون، حتما میبینم. 
متاسفانه هیچی در مورد علایقشون نمیدونم، حتی نمیدونم به موسقی علاقه دارند یا نه.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۵ ستاره جان
وای به نکته ی دقیقی اشاره کردی 
من همش فکر میکنم هنوز پاییزه :/ با اینکه هر روز تو پرونده ها تاریخ میزنیم 
دیشب هم که رفتم شبکاری تا به آسمون نگاه کردم از دیدن ماه کامل جا خوردم چون باورم نمیشد یک هفته گذشته :/ چون انتظار داشتم ماه نصفه ی شب هفتم رو ببینم 
ای خواهر 
عمر یه جورایی زیادی 
روی دور تندشه :(
پاسخ:
دور خیلی تند، گاهی میترسم جابمونم از زمان.
راستی، خداقوت خانم پرستار مهربان :)
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۷ محسن رحمانی
کتاب یا یه دسته گل .
پاسخ:
در مورد علاقشون به مطالعه چیزی نمیدونم اما دسته گل خوبه، ممنون :)
۱۳ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۷ ستاره جان
ممنونم عزیزم‌ :) 
پاسخ:
سلامت باشید :)
درود بر شما خانوم خانمها 
من مدتهاست که وبلاگ شما را دنبا می کنم اما برای اینکه پستهای شما تخصصی بودند . 
و اکنون ماه 
در افسانه های کهن نگاه کردن به مهتاب خانوم نماد داشتن آرزوهای بلند است . امیدوارم که آرزوهاتان بلند و قشنگ باشد . 
پرستاران بی گمان فرشته های بدون بال و پر هستند . فرشته هایی که با مهربانی و لبخند و چشم دوختن در چشم بیمارنشان مهربانی هدیه می کنند . تا قدری از دردجانشان کم شود . 
آسمان دلتان همواره روشن و پر نور و از درگاه خداوند می خواهم که تندرست و البته شاد باشید ( آمین) 
پاسخ:
ممنون از شما دوست عزیز و سپاس از همراهیتون :)
خیلی ممنون از آرزوهای قشنگتون.
واقعا هم فرشته هستن :)
ممنون، سلامت باشید دوست عزیز :)
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۴ گندم بانو
میتونی خوراکی ببری!
یه بسته شکلات. شیرینی. اگه شهرتون مسقطی داره، یا یوخه یا...

پاسخ:
یه پشنهاد عالی. به یه بسته میوه خشک هم فکر کردم. ممنون :)

کتاب "چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد" . مطالعه ی این کتاب برای همه ی آدم ها مفیده .پر از انگیزه س .  در عین داستان واری پر از نکات روانشناسیه . مهم تر اینکه حجم کمی داره و معمولا با اکثر سلایق جوره .

پاسخ:
بله این کتاب رو مطالغه کردم، خیلی خوب بود، ممنون از پیشنهادتون :)
۱۹ دی ۹۶ ، ۰۰:۵۹ ستاره جان
هر وقت من شبکارم شما در وبلاگ آنلاینید :) 
به قول آقاگل ستاره روشن دوشنبه ها 
این ماه هم شبکاری های من دوشنبه هاست :)
پاسخ:
همراهی شما باعث افتخار بنده است :)
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۲ جوجه تیغی
سلام
اول اینکه میخواستم تشکر کنم ازتون. مدتیه که وبلاگتون رو میخونم و مطالب خیلی مفید هستن و خب خیلی خوبه که به موارد مهمی میپردازید که کمتر بهشون توجه میشه...
در مورد هدیه هم چیزی که به ذهنم میرسه یه گلدونه! و جای تعجب هم نباید داشته باشه اگر گیاه انتخابیم کاکتوس باشه :)))))
اینم از آسمون اینجا...
امیدوارم همیشه شاد و با یه عالمه انرژی مثبت باشید.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم، ممنون از همراهی شما. خوشحالم که مفید بوده.
کاکتوس مورد علاقه بنده هم هست :)
ممنون از شما، سلامت باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">