زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 168

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- زمین زیر پایمان لرزید، خوشحال از شدت کم زلزله بودیم اما خبر از آوارهایی دادند چند شهر آن طرف تر. دلهای بسیاری امروز عزادار است. شاید کسی در همین حوالی منتظر کمک ماست.


- بهار در پاییز.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و شصت و نهم، ایام به کام

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
ام اسی خوشبخت

زندگی اجتماعی

لذت عکاسی

نظرات (۶)

دل منم خیلی به درد اومد بخاطر کرمانشاهی ها :( خدا خودش کمک حالشون باشه

پاسخ:
خیلی دردناکه. الهی آمین.
۲۳ آبان ۹۶ ، ۰۹:۵۹ جنابــــــــ دچار
لایگ :)
پاسخ:
:)
خدا رحمت کنه کشته شده های حادثه رو و صبر بده بازمانده ها رو
پاسخ:
الهی آمین.
۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۶ کلنگ همساده پسر
چه عکس های زیبایی. محسور زیبایی گلها هستم.
پاسخ:
قابل دوستان عزیز رو نداره :)
۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۳ آقای دیوار نویس
خدا صبر بده به بازمانده گان زلزله... واقعا دردناک و سخته...
عکس ها قشنگن... 
ایام به کام شما
پاسخ:
الهی آمین.
ممنون از نگاه قشنگ شما
ممنون شادکام باشید :)
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۳:۳۳ رضا سهرابی
خدا به بازماندگان صبر بده....
عکس هم بسیار زیبا بود
پاسخ:
الهی آمین.
ممنون از نگاه زیباتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">