زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 164

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- هر آنچه متعلق به خود میدانیم امانتی بیش نیست. امانتی که باید در پایان راه تحویل دهیم. 

از این امانت ها چه بهره ای میتوان برد؟


امانتی مانند همسر و فرزند می شود لذت عشق ورزیدن و دریافت عشق.

امانت اموال می شود لذت رفاه و آسودگی.

امانت سلامتی می شود لذت راه رفتن، لذت خوردن و آشامیدن، لذت ...


اما گاهی فراموش میکنیم اینها همه امانت است و اگر امانتی را به ما نداده اند، آنقدر اصرار به دریافتش نداشته باشیم که لذت آنچه داریم را فراموش کنیم.

فراموش نکنیم؛ امانت ها با خود مسئولیت هم به همراه دارند.



- بدون شک یکی از لذت های دنیا نقاشی با کودکان است. این هم بهره ای از امانت اقوام.




تا سینووکس صد و شصت و پنجم، ایام به کام

نظرات (۹)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۵ ستاره جان
پست همچون چماقی بر فرق سر من :/
پاسخ:
خدا نکنه، ان شالله سلامت باشید :)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۸ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی وبلاگ. 
به قول شاعر:
در حقیقت مالک اصلی خداست
این امانت چند روزی دست ماست...
این بیت رو بر روی یکی از صفحات یک حافظ قدیمی که متعلق به پدربزرگ مرحوم هست خوندم. بیتی که همیشه در خاطرم هست.
ایام به کام.
پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
عالی بود. خدا رحمتشون کنه.
شادکام باشید :)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۲ امیرحا فظ
یادم نمیاد کی مدادرنگی هام رو کنار گذاشتم. خیلی وقته به خودم قول دادم برم برای خودم مدادرنگی بخرم.
پاسخ:
زودتر مدادرنگی بخرید، عالیه :)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ محسن رحمانی
به به مسلما نقاشی از بزرگترین لذت دنیاست چه برسه نقاشی با بچه ها.
پاسخ:
بله :)
هیچ وقت به سلامتی به عنوان امانت فکر نمی کنیم :( همه فکر می کنیم حق مسلم ماست و تا از دست می دهیم شروع می کنیم به شکایت و غر زدن... باید دیدگاهمان را تغییر بدهیم
پاسخ:
بله متاسفانه گاهی حریص میشیم.
ان شالله همیشه سلامت باشید :)
چقدر خوب بود: اگر امانتی رو نداریم، انقدر اصرار به دریافتش نداشته باشیم که لذت آنچه را داریم فراموش کنیم :-)
پاسخ:
ممنون، ان شالله قدرت عمل کردن بهش رو داشته باشم :)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۹:۳۲ بانوچـ ـه
چقدر از نقاشی کشیدن دور شدم...
پاسخ:
بازهم نقاشی بکشید، واقعا حیفه :)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۵ عینکی عینکی
:)
مثل همیشه... 
:)  
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون :)
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۸:۱۲ طراحی سایت
عالی
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">