زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 148

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- می گوید، یک سال بخاطر عدم توانایی مالی دارو را قطع کردم و حالم بدتر شد. به گمانم شبکه خبر است، تلویزیون در گوشه ای است که نمیبینم و فقط میشنوم. پزشکی که خود ام اس دارد و می گوید، باید ام اس در لیست بیماری های خاص قرار گیرد. بیماران در زمینه تهیه هزینه های دارو، فیزیوتراپی و ... مشکل دارند.

ارقامی که می گویند بسیار زیاد است، ماهیانه 800,000 تومان، ماهیانه 1,200,000 تومان و ... .


- میپرسم بازهم تعطیلات را در خانه هستید؟ پرستار میگوید، بله چیزی تا کنکور دخترم نمانده. زمان کنکور را میپرسم و برایش آرزوی موفقیت میکنم. می گوید دلم برایش می سوزد، شب دیروقت میخوابد و صبح با چشمان خواب آلود مینشیند پای درس، فقط دلم میخواهد زودتر تمام شود. مادر بودن سخت است.


تا سینووکس صد و چهل و نهم، ایام به کام

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
ام اسی خوشبخت

نظرات (۱۱)

سلام 
عیدتون مبارک.
با آرزوی سلامتی همه بیماران به ویژه بیماران خاص وام اسی.
پاسخ:
سلام، عید شما هم مبارک :)
ممنون دوست عزیز سلامت باشید :)
اتفاقا اون برنامه رو دیدم... دیشب بود فک کنم... 
خیلی سرسام آوره واقعا هزینه هاش ...
پاسخ:
خیلی زیاد، امیدوارم مسئولین راه چاره ای پیدا کنن.
سلام دوست خوش انرژی
چه غم انگیز... واقعا رحمت خدا رو برای همه و برای مریض ها ارزو میکنم

خب من دو تا صفحه دارم یکی اش شخصیمه یکی اش اشپزی. 
Nargesjavanbakht

Chefbloggers
پاسخ:
سلام، ممنون از انرژی مثبت شما :)
بله خیلی سخته. ممنون دوست عزیز سلامت باشید.

ممنون برای آدرس :)

یکی از همکاران منم بهجت داره 
هر ماه ام آر آی با تزریق خداتومنی و آمپولهای خداتومنی 
یه بچه داره شوهر نداره فکر کنم هرچی درمیاره باید بده درمان
پاسخ:
چقدر سخت، ان شالله زودتر سلامتیشونو به دست بیارن.
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۲ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی :)
عیدتون مبارک باشه.
همینطور که شما تلگرام ندارین این بنده هم هیچوقت اینستاگرام نداشتم متاسفانه. بابت اینکه گاهی عکس هاتون رو اینجا هم میفرستید سپاس :))
ایام به کامتون.

پاسخ:
سلام بر خواننده عزیز :)
ممنون عید شما هم مبارک :)
بنده هم اینستاگرام نداشتم، برای ارتباط بیشتر با دوستان بیان عضو شدم. در واقع عکس ها رو فقط اینجا میزارم :)
ممنون، شادکام باشید :)
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۰ امیرحا فظ
تجارت کنکور، چه فاجعه‌ی وحشتناکی.
پاسخ:
بله متاسفانه.
800 هزار تومن برای کسی که کار داره پول خورد حساب میشه اما متاسفانه اکثریت جوونای ما بیکارن و ربطی به ام اس نداره
پاسخ:
800 هزار تومن پول خرده؟ شما به دلار حقوق میگیرید؟ ما که به تومان میگیریم 800 هزار تومان برامون زیاده :)

بیماری های خاص علاوه بر درد ،خرج هم دارن ! کاش همه مسئولا به این باور برسن
پاسخ:
بله متاسفانه بسیار پرخرجه. کاش.
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۲ ستاره جان
بهجت هم خودایمنیه 
ان شاءالله عزیزم 
خدا همه بیماران رو واقعا شفا بده 
پاسخ:
بله، با این بیماری آشنایی کامل دارم.
الهی آمین :)
آخ که کنکور واقعا سخه من که از استرس بیچاره شدم
پاسخ:
بله خیلی زیاد.
۲۴ دی ۹۸ ، ۰۳:۲۶ دانلود آهنگ جدید

سلام و صد درود

ممکنه به بنده ایمیل بدید ؟کارتون دارم سپاس

پاسخ:
سلام
براتون ایمیل فرستادم. اگه در زمینه ام اس سوالی هست بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">