زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 142

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- "این حس که قوی میشوی، لذت بخش است".

درست میگفت، وقتی گذشته را مرور میکنم، حتی اگر در بحران های زندگی درست عمل نکرده باشم، بازهم برای بحران بعدی مرا آماده تر کرده است و قوی تر شده ام. همین امر دلگرمم میکند برای حل مسائل امروز و بحران های فردا. زندگی هرگز خالی از مسئله نیست. اگر مسئله ای در زندگی نباشد، پیشرفتی حاصل نمی شود. اگر لذت نهفته در این کسب قدرت را درک کنیم، در بحرانی ترین زمان نیز می توانیم صبورانه ادامه دهیم.


به این موضوع که فکر میکردم، یاد یکی از بحرانی ترین روزهای زندگی ام افتادم، روزی که باور نداشتم به پایان خواهد رسید و  آفتاب باز هم طلوع خواهد کرد. اما در همان روز، دو رفیق عزیز، یک توپ و بازی والیبال توانی در من بوجود آورد که بعد از بازی، نزدیک یک ساعت گفتیم و خندیدیم. آفتاب فردا طلوع کرد و آن بحران حل شد. 

باید بپذیریم، هیچ بحرانی در زندگی کوتاه دنیا آنقدر پایدار نیست که آرامش خود را وابسته به پایان یافتن مسائل و بحران های زندگی کنیم.


 - باز هم بهار است و بهار است و بهار.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و چهل و سوم، ایام به کام

نظرات (۱۳)

پاراگراف آخرت... بحران ها پایدار نیستن فقط صبوری میخوان، صبوری...
پاسخ:
فقط صبوری :)
این چه دختر چه آدمیه! 
اینو بلند تو شیفت گفتم 
همین الان 
سلااااام :) 
پاسخ:
سلام :)
شما لطف دارید :)
سلام به نویسنده گرامی :))
.
این یک واقعیته که هرچقدر هم روزها سخت باشه ولی در نهایت مجبوره که به اتمام برسه. آخرش سپیدی میزنه.
خوشحالم دوباره دو شنبه شد. به این خاطر که وبلاگ شما فقط دوشنبه ها به روز میشه. و امیدوارم دوشنبه ای برسه که بیاید و بگید کاملا درمان شدید. برای رسیدن اون دوشنبه همیشه دعا میکنم. :) 
.
بهار رو امسال بیش از همه جا توی وبلاگ شما دیدم. 
موفق و موید باشید. 
ایام به کام. 
پاسخ:
سلام بر خواننده همیشه همراه :)
بله خوشبختانه، گذر زمان یکی از نعمت های دنیاست :)
ممنون از این همه لطف، ان شالله همیشه سلامت باشید :)

خوشحالم این حس بهاری رو با شما به اشتراک گذاشتم :)
ممنون، بنده هم برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی دارم :)
این چه گلیه؟ خیییییلی خوششششگله :) 
پاسخ:
یکی از دوستان فرمودن شبیه گل قاصدکه :)
من هر وقت به تو فکر میکنم بابت قوی بودنت بهت افتخار میکنم! :*

پاسخ:
منم هر وقت کامنت های شما رو میخونم انرژی میگیرم، ممنون از لطف همیشگیتون :)
خورشید نمیشه طلوع میکنه روزگار میگذره صبح میشه شب ...
قدمهاتون پایداررر
پاسخ:
بله خوشبختانه ایام میگذره.
ممنون دوست خوبم :)
بله بسیاری از بحرانهای زندگی تموم میشن اما این ام اس لعنتی تموم نمیشه
پاسخ:
ان شالله ام اس هم تموم میشه، باید امیدوار باشیم تا بتونیم با قدرت ادامه بدیم :)
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۳ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب :)
به قول نیچه:
"آن چه که مرانکشد،مراقوی ترخواهدکرد!"
واین حس قوّت وقدرت،سرچشمه ی ایجادنیروهای مضاعفی درانسان میشه،
که می توانه با هرآن چه که مانع تحقق اهدافشه،مبارزه کنه واون ها روازمیان برداره . .

+این گَُل ها،خیلی زیبان،شبیه گُل ِ"قاصدک" هستن :)
+بهارتون مستدام،وسرشاراز خوشی وشادمانی^ــ^
پاسخ:
سلام و عرض احترام خدمت معلم گرامی بیان :)
همیشه سعی میکنم این جمله رو سرلوحه زندگیم قرار بدم :)
درست میفرماییداین حس قدرت، انرژی برای ادامه است :)

+ ممنون، یکی از دوستان اسمش رو پرسیده بودن که من بلد نبودم :)
+ با تشکر از شما، خردادتون پر از گل های زیبا که میدونم بسیار بهش علاقه مندید :)
بعد هرسختی آسونیه: )
زندگیتون پر از اتفاقای خوب همدرد جان: *
پاسخ:
بدون شک، وعده الهیه :)
ممنون، زندگی شما هم همینطور :)
از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت.
من مدتها فکر میکردم این مثال یک کاربرد خاص دارد. اما بعدها معجزه ها از این مثال دیدم. از اینکه مثلن بازاریها معتقدند که توی حجره و مغازه نباید بیکار نشست. لااقل باید با دستمال شروع کرد به پاک کردن شلفها و بعد مشتری خودش میرسد.
یا مثلن یک خانه تکانی و فنگ شویی ساده چه استرس و انرژی منفی ای از آدم کم می کند. یا نثلن یک پیاده روی چقدر در شکل گیری و به نتیجه رسیدن گفتگوی درون موثر است.
این یک جمله ساده نیست.
از تو حرکت، از خدا برکت
پاسخ:
نکته خیلی خوبی بود، خصوصا اعتقاد کسبه :)
تا ما حرکت نکنیم تغییری تو زندگیمون حاصل نمیشه :)

به راه بادیه رفتن، به از نشستن باطل
که گر مراد نیابم، به قدر سعی بکوشم
سلام :)
ممنونم من خوبم ... شما خوب هستید ؟؟؟

پاسخ:
سلام بر دوست عزیز کم پیدای ما :)
خداروشکر، منم خوبم :)
هی عزیز من مطمئن نیستم اتفاقی به اسم قوی شدن در من افتاده باشه :( 🙁
راستی ازت پرسیدم اسم این گل چیه؟ این پست رو اون هفته تو شبکاری خوندم و گلش رو نشون همکارام دادم :) 😊
پاسخ:
این امکان نداره، اتفاقات زندگی ناخودآگاه ما رو قوی تر می کنند، شاید شما کمی در مورد خودتون کم لطفی می کنید :)
ببخشید دیر جواب میدم، متاسفانه اسم گل رو نمیدونم. دوست عزیزی فرمودن شبیه گل قاصدک هست.
گل های پست بعدی رو تقدیم به شما و همکار عزیزتون میکنم :)
یعنی بحران منم حل میشه.
با خوندن اینجا باید بگم که هیچ بحرانی موندنی نیست.
خوبه که از حالت میخونم. هرچند شنیدن کی مانند دیدن.
میدونی که چقدر ارزوهای خوب واست دارم.
قربانت
پاسخ:
ان شالله حل میشه :)
بله هیچ بحران و مشکلی موندگار نیست، فقط باید قوی باشیم و صبور.
خیلی ممنون از لطف و محبت شما، منم بهترین ها رو براتون آرزو میکنم :)
سلامت باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">