زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 136

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


لبخندی میزنم به زمان و میگویم, جادوی تو دیگر اثر ندارد, از این جادو عبور کرده ام, میدانم هرگز دست از تلاش برنخواهی داشت, درست مثل من :)


- کامنت های پست هفته گذشته بزودی پاسخ داده خواهند شد, پیشاپیش از دوستان عذرخواهی میکنم.


تا سینووکس صد و سی و هفتم، ایام به کام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
ام اسی خوشبخت

نظرات (۸)

نکنه سی ساله ای؟
سلام بانو 
پاسخ:
سلام بانو:)
بله همین حوالی
جادوی زمان
دیگر اثری نخواهد داشت. .
می دونی برای من بعد از سی همه چیز متوقف شد یا 
شاید دوست ندارم فکر کنم رد شده 
حس پیری بهم میده 
من 31 هستم یعنی نصفه های 32 
دوستش ندارم
پاسخ:
ان شالله سلامت باشید و عمر با عزت داشته باشید :)
منظور بنده محصور نبودن در زمان بود و درک این مطلب که همه مسائل میگذره و آنچه میمونه تلاشه :)
یا من خنگ ام یا پست مبهم بود یا بازم من خنگ ام:/:)
پاسخ:
نفرمایید شما بسیار هم باهوش هستید, منظور گذر از مسائل زمانه است :)
نفهمیدم الان کامنت رو تایید کنم یا نه؟
پاسخ:
هر طور خودتون صلاح میدونید بانو.
پستهاتون کوتاه شدن چرا ؟

ان شاالله همیشه شادو پیروز وموفق باشید .
پاسخ:
اینترنت نداشتم :)
ممنونم، ان شالله شما هم همینطور
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۰۰ •✿ آرورا ✿•
من از سی ساله شدن میترسم :(
پاسخ:
چرا؟ خیالتون راحت سی سالگی اصلا ترس نداره، فرقی با 29 سالگی نداره :)

روزگار بر وفق مراد :)
پاسخ:
متشکرم، برای شما هم همینطور :)
وای از زمان!!! چه حسای بدی که به آدم نمیده!!! :/
پاسخ:
منظور من حس بد نبود، گذر از زمان بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">