زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 52

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم

یک سال از تزریق اولین سینووکس گذشت، سیزده بسته چهارتایی! گذر عمر را میشود از خالی شدن همین بسته ها فهمید، امروز سیزدهمین بسته نیز خالی شد و من خدا را شاکرم که در این یک سال نعمت سلامتی را بر من ارزانی داشت حتی با وجود داشتن بیماری ام اس.

در این یک سال مهربانی آدم ها را با تمام وجود درک کردم؛

پرستاری مهربان که هر هفته با حوصله تزریق را برایم انجام داد و سوال های مرا با حوصله فراوان پاسخ داد، کاش می توانستم محبت هایش را قدری جبران کنم. 

پزشکی با انصاف که مطبش همیشه به روی بیماران ام اسی باز و بیشتر خدمات مطبش برای بیماران ام اسی رایگان است، آن هم بدون نوبت قبلی.

کارکنان خوب تامین اجتماعی که وقتی نام بیماری ام اس را بر روی فرم ها می بینند، تمام تلاششان را میکنند که کارت را زودتر انجام دهند که اذیت نشوی.

دندان پزشک مهربانی که وقتی متوجه بیماریت می شود تحسینت میکند و امید را مهمان قلبت میکند.

و پزشکی که سلامتی ام را مدیون تشخیص به موقع او هستم، هر بار که ملاقاتش میکنم آرامشش آرامم میکند.


میدانم همیشه اینگونه نیست، موارد عکس این را هم دیده ام، اما در آئین ما قدرشناسی از شکوه و شکایت مهمتر است.



تا سینووکس پنجاه و سوم، ایام به کام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
ام اسی خوشبخت

نظرات (۱)

من از سال ۸۸ یعنی از ۱۷ سالگی ام اس دارم! این همه شاخ و برگ دادن به این موضوع و وقت گذاشتن روش واسم غریب بود! خب البته که آدما با هم متفاوتن و نحوه مواجهه شون با یه موضوع از زمین تا آسمون فرق داره! مثلا خود من ترجیح میدم اصلا روش تمرکز نکنم! خس میکنم اینجوری انرژیم هدر میره! 

واسه اینکه این روزا نمیشه برای تزریق به مراکز درمانی رفت، داشتم دنبال اموزش تزریق سینوکس میگشتم که وبلاگتون رو دیدم! کنجکاو شدم و چند تا از پستاتون رو خوندم! 

در هر صورت موفق باشید و سلامت همیشه!

پاسخ:
دقیقا هدف من این بود که به خواننده های وبلاگ که در مورد بیماری ام اس آگاهی کافی ندارن، بگم که این بیماری اون غول بی شاخ و دم که تو جامعه میشنون نیست.

دیدگاه عموم جامعه نسبت به ام اس، فلج شدن و یه مرگ تدریجی و دردناک هست. در صورتیکه این دیدگاه اشتباهه و باید تصحیح بشه. اگه قرار باشه مایی که اطلاعات داریم؛ این اطلاعات رو به جامعه منتقل نکنیم، چطوری قراره این دیدگاه اشتباه اصلاح بشه. همین چند روز پیش دوباره فیلم سینمایی طلا و مس پخش شده از رسانه ملی!!! 
البته قرار نیست همه برای اطلاع رسانی وقت و انرژی بزارن، منی که این بیماری رو پذیرفتم و باهاش مشکلی ندارم، میتونم این وقت رو بزارم، برام اصلا آزار دهنده نبود، اتفاقا از اینکه میدیدم خواننده های وبلاگ در این موردآگاه میشن خوشحال بودم.

خیلی ممنون؛ برای شما هم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">