زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 174

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- به آرامی کیفش را باز میکند، عینکی به چشم میزند، کارت ها را یکی پس از دیگری برمیدارد و با صدای بلند شماره کارت ها را میخواند و وارد میکند. عجله دارم، تصمیم میگیرم سوال کنم کارش چقدر طول میکشد اما فکر میکنم به میانسال ها و سالخوردگانی که همیشه به استفاده از تکنولوژی تشویق میکنم. سوالم را قورت میدهم و صبوری تمرین میکنم. باز هم با حوصله عینک و کارت ها را میگذارد داخل کیف و بدون نگاه کردن به اطراف میرود.


- نقاط ضعف خود را نباید به کسی نشان داد. انسان ها در انتظار روزی می مانند که از این نقاط ضعف  استفاده کنند. وقتی به کسی می گوییم من زود از کوره در میروم، این فرصت را به شخص مقابل می دهیم که ما را از کوره به در ببرد تا به هدف خود برسد. وقتی می گوییم من خیلی زود باورم، شخص مقابل میفهمد روزی از این زودباوری میتواند بهره ببرد و ... .

قرار نیست ما خود را از آنچه هستیم بالاتر و بزرگتر نشان دهیم، اما صحبت از نقاط ضعف داستان دیگری است.

آنچه میگویم حتی با بی اعتمادی به آدم ها متفاوت است. احتیاط هنوز هم شرط عقل است.



- حس همیشگی من نسبت به درددل: مگذار درددل کنم و دردسر شود.


در مسیر CinnoVex


تا سینووکس صد و هفتاد و پنجم، ایام به کام

نظرات (۱۰)

۰۴ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۳ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی.
در مورد اون کلاغک روی تیرچراغ برق و با فرض اینکه کلاغه و یا کریم نیست :) شاعر میگه :

چه آمده‌ست سر شهرمان که باغ ندارد
که تک درخت کهن‌سالمان کلاغ ندارد

چه آمده‌ست سر مردمان شهر که دیگر
کسی برای غزل خواندن اشتیاق ندارد...

#مرضیه_فرمانی
پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی
یاکریم؟ مگه یاکریم سیاه هم داریم؟
ممنون از شعر زیباتون :)
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۴ محسن رحمانی
صبوری خیلی خیلی خوبه ،بیخود نیست که میگن گر صبر کنی زغوره حلوا سازی.
بله نباید نقطه ضعف به کسی نشون داد.

چه عکس قشنگی.
پاسخ:
بله بسیار شیرین فرمودن.

ممنون از نگاه زیباتون :)

همچنین وقتی به طرف مقابل میگیم که من زود عصبانی میشم بهش این اجازه رو میدیم وقتی واقعا سر موضوع اساسی که حق هم داریم . عصبانی میشیم بگه تو که همیشه عصبانی میشی !!

در کل آدم نباید آتو دست دیگران بده ....

پاسخ:
بله کاملا درسته، اینو خودم بارها اطرافم دیدم. خیلی حس بدیه.
سلام ، خوبین خوشین سلامتین؟ 
پاسخ:
سلام
ممنون خوبم؛ شما خوب هسیتن؟ کم پیدا شدین.
کاملا موافقم..

با پاراگراف دوم..

 به نظر من از انسان های الان باید ترسید!
پاسخ:
بله باید احتیاط کرد.
امان ازین جمله که من همش دارم به خودم میگم: مگذار درددل کنم و دردسر شود...
پاسخ:
امان ...
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۱۰ ستاره جان
یعنی واقعا درد دل نمیکنید؟ 
سلام 
من برگشتم‌ :) یعنی بودما وب جدید زدم‌ :) 
پاسخ:
سلام
خوش برگشتید :)
تعداد دفعاتی که درددل کردم از انگشتای یک دست شاید کمتر باشه، اما هر بار پشمون شدم. خودم سنگ صبور خودم باشم بهتره :)
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
وقتی نقاط ضعفمون رو به زبون میاریم، یه جورایی قبولش میکنیم و به عنوان یه ویژگی شخصیتیمونمی پذیریمش. ولی تا وقتی به زبون نیاریمش فرصت داریم تا درستش کنیم.
پاسخ:
کاملا درسته، منظور من دقیقا همین بود.
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۵ •★زهرا ★•
سلام خوبین؟

پاسخ:
سلام، خداروشکر خوبم، شما خوب هستین؟
موافقم. نباید نقطه ضعف دست کسی داد.
پاسخ:
ممنون از تایید شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">