زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 170

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


صورتم را با دستهایم پوشانده ام، سوز سردی بی امان در جریان است.

آب یخ زده است.

برگ ها یخ زده اند.

حتی غار غار کلاغ ها به گمانم یخ زده است.



عکسهای امروز را مرور میکنم، کفشهایم را که میبینم، حس میکنم دلم نیز کمی یخ زده است.


اما آفتاب مانند همیشه، سخاوتمندانه در تلاش است تا دنیای ما را گرم کند.



تا سینووکس صد و هفتاد و یکم، ایام به کام

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
ام اسی خوشبخت

لذت عکاسی

نظرات (۶)

۰۶ آذر ۹۶ ، ۰۰:۱۶ آقاگل ‌‌
سلام به نویسنده گرامی :)
عادت نداریم پستای اینجارو جز دوشنبه‌ها بخونیم. غافلگیر شدم دیدم پست گذاشتین. و بعد یادم اومد فردا تعطیله و حتماً دلیلش همین بود.

و اما عکس، به قول فاضل:
«پَر می‌کشی و وای به حال پرنده‌ای
کز پشت میله‌ی قفسی عاشقت شده است»

پاسخ:
سلام بر خواننده عزیز :)
بله بخاطر تعطیلی بود. ممنون که اطلاع دادید, اصلاح کردم.
جناب فاضل عالی فرمودن :)


۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۱ آقای دیوار نویس
اما آفتاب مانند همیشه، سخاوتمندانهدر تلاش است تا دنیای ما را گرم کند.
خیلی قشنگ بود... 
پاسخ:
ممنون از شما :)
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۰ محسن رحمانی
فصل فصل پاییز است و هوای یخبندانش.
تصاویر واقعا زیباست.
پاسخ:
بله یخبندانی است سخت.
ممنون از نگاه زیبای شما :)
۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۰۹ بانوچـ ـه
دلت گرم همیشه :)
پاسخ:
ممنون مهربان بانو :)
چقدر حرفِ دل بود...
پاسخ:
چقدر خوبه داشتن خوانندگان همراه :)
هوای دلت گرم گرم باشه الهی 
پاسخ:
دلگرمم به حضور شما دلژین بانوی عزیز:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">