زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

زندگی به سبک ام اس

با ام اس نیز خوشبختم

سال 93 بیماری MS خود را با لبخند پذیرفتم.
از نظر جسمی هیچ مشکلی ندارم و زندگی شاد و فعالی دارم و با ام اس نیز احساس خوشبختی میکنم.
هفته ای یکبار داروی CinnoVex تزریق میکنم و با هر تزریق یک پست در وبلاگ مینویسم.

هدف من از راه اندازی این وبلاگ معرفی صحیح بیماری ام اس است، آنگونه که واقعیت دارد، نه آنگونه که به اشتباه تصور می شود.
هدف بعدی بیان تجربیات خودم درباره این بیماری است.

آخرین مطالب

CinnoVex 140

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان عزیزم


- دفتر خاطرات دوران نوجوانی ام را باز میکنم و چند صفحه ای می خوانم. سالها را ورق میزنم، دوست دارم بدانم آن روزها به چه چیزهایی فکر میکردم. میخواهم چند دقیقه ای دنیا را از دریچه نوجوانی ببینم. بعضی از خاطرات را میخوانم و چون دیوانگان می خندم. با بعضی تعجب و با بعضی اخم میکنم.


این روزها را بیشتر از همیشه دوست دارم چون احساس میکنم از همیشه به خداوند نزدیک ترم."


این خط را میخوانم و لبخندی عریض بر لبانم می نشیند، آرزو میکنم لذت این نزدیکی را بازهم بچشم.


- زیر سایه بان مغازه پناه گرفته ام و باران بی امان میبارد. مغازه دار و رفیقش نیز ایستاده اند به تماشای باران. پیردمرد به زبان محلی آواز می خواند. باران، رعد و برق، آواز پیرمرد و نور مغازه ها؛ صحنه ای تماشایی می سازند. چند ثانیه ای از این صحنه ثبت می کنم برای دلم.


باز باران با ترانه ...


تا سینووکس صد و چهل و یکم، ایام به کام

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۱
ام اسی خوشبخت

زنده دلی باید

لذت عکاسی

نظرات (۱۳)

خوندن این خاطرات نوجوونی خیلی جالبه. کلا خوندن از گذشته، خیلی جالبه، گاهی شیرین و گاهی تلخ. 
پاسخ:
بله جالب بود، ممنون که وبلاگتون منو یاد این دفتر انداخت :)
:)))
دفترخاطرات نداشتم ): خواستم داشته باشم اون موقع ها اما نشد
پاسخ:
دنیای اکثر نوجوان ها مثل همه, چیز خاصی از دست ندادید :)
سینووکس 140، یعنی داره میشه سه سال؟ هی روزگار

من هم وقتی دفتر خاطرات بچگی هام رو می خونم، کلی جا می خورم گاهی :-)
پاسخ:
بله 96/05/25 میشه سه سال. روزها خیلی سریع میگذرن, خودم باورم نمیشه سه ساله ام اس دارم :)
واقعا دنیای جالبی دارن نوجوان ها :)
سلام به نویسنده گرامی :)

گفتم چی بگم. یکباره یاد این شعر از قیصر افتادم با دیدن تصویر بارونی تون. 

باران باران دوباره باران باران
باران باران ستاره‌باران باران
ای کاش تمام شعرها، حرف تو بود:
باران باران بهار باران باران

همین :))
ارادتمند.
ایام به کام تون.
پاسخ:
سلام بر خواننده گرامی :)
چه شعر زیبایی , ممنون :)
ممنون بزرگوارید, شاد باشید :)
دفتر خاطرات من رو مامانم هم می خوندن! حتی گاهی اسباب شادی جمعی از خانواده فراهم میشد :))
برای همین بعد ازون روزها دفتر خاطرات هامو جوری نوشتم که فقط خودم سر دربیارم :دی
پاسخ:
چه جالب, اگه قرار بود کسی بخونه من اصلا نمینوشتم :)
ایده جالبی بوده :)
چند وقت پیش سر رسید سال 93 ر ورداشتم  و همین طور بی دلیل ورق زدم عادت به مفصل نوشتن ندارم اما جمله اییکه ابان اون سال نوشته بود باعث شد فکر کنم چقدر زندگی سریع عوض میشه ....
پاسخ:
خوندن خاطرات گذشته خیلی جالبه.
ان شالله تغییرات خوب باشه.
اول دبیرستان که بودم عاشق کلاس فیزیکمون بودم!!! از اون زمان فقط خاطرات کلاس فیزیکو یادداشت کرده بودم! :))
دفتر خاطرات زمان دانشجوییمو انداختم دور! :/
خاطرات بعد فارغ‌التحصیلیمو هم بلاگفا ترکوند!!!
:)
پاسخ:
کلاس فیزیک چه خاطراتی میتونه داشته باشه؟
چرا حیف نبود؟
بلاگفا خاطرات خیلی ها رو ترکوند.
خوشبختی یعنی دیدن چیزهای کوچیک،..
من از گفتن این جمله خسته نمیشم،...:)
پاسخ:
حقیقت شیرینه :)
خوش بحالتون من عاشقه قدم زدن بعده بارونم اونم تو این فصل . عاشقه فصل بهارم ولی حیف حساسیت فصلی نمیذاره زیاد بیرون برم:-(  امروز سر یه ماجرایی مجبور شدم و ۱۰۰ متری دویدم! و تا یه ساعت بعدش پاهام پدرمو دراوردن . به نظرم تا آخره امسال دیگه نتونم راه برم اینجور که پیش میره! میدونین چند سال پیش خدا سفر حج قسمت کرد و اونجا تو مکه بودیم توی شعب ابی طالب. نمیدونم چی شد ولی همون جا به دلم افتاد دفعه بعد که میای مکه با ویلچر میای:-( هرچقدم خاستم فراموش کنم نشد که نشد! همون شب خاب دیدم همون جا ( شعب ابوطالب) دارم با امام زمان حرف میزنم بهم گفت چی میخای؟ منم با گریه میگفتم سلامتی. اونم گفت بعد از نماز صبح بیا همین جا دعای فرج بخون و بعد از خدا بخواه که بهش میرسی. با روحانی کاروان حرف زدم گفت اماما الکی نمیرن خابه کسی اینی که تو دیدی از آینده خبر میده و اینا. الان میبینم انگار داره اتفاق میفته.

پاسخ:
منم علاقه زیادی به فصل بهار و بارون دارم :)
نظری در مورد بخش اعتقادی قضیه ندارم, اما ما وظیفه داریم همیشه برای سلامتیمون تلاش کنیم و امیدوار باشیم. امیدوار بودن تاثیر مستقیمی با سلامتی داره. نباید بخاطر یه خواب از درمان ناامید بشید. تعبیر و تفسیر خواب هم انقدر راحت نیست, خودتونو با این افکار ضعیف نکنید.
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۲ •✿ آرورا ✿•
من دو تا دفتر خاطرات از دوران نوجوونی داشتم هر دو شو معدوم کردم :)
پاسخ:
چرا؟ 
عااالی 
پاسخ:
ممنون :)
چه حس خوبی...
پاسخ:
خداروشکر حس خوبی به شما منتقل کرده :)
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۰۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
منم تو نوجوونیم دفترچه خاطرات داشتم اما نمیدونم کجاس!!! چ خوبه پیداش کنم شاید خوندش برای من هم خوب باشه.
پاسخ:
حتما پیدا کنید خیلی جالبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">